mondkapjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de laatste lockdown heb ik bij MTT alleen een mondkapje gezien bij Daw. Die hield ze ook op tijdens de massage. Daarna nog vaak geweest maar met Daw was de eerste een laatste keer dat ik een mondkapje daar zag.
Daw werkt er niet meer, dus dat probleem is ook opgelost ;-).
(toch vind ik het wel jammer dat ze weg is)
 
Ik weet niet of @Pippi Langkous een mondkapje bij de dame op bedoelt, bij de klant of beide, maar het zou me niet verbazen als veel dames gezien de besmettelijkheid van de Omikron-variant voorzichtiger zijn dan voor de laatste lockdown.
Je kunt namelijk nog steeds besmet raken nadat je bent gevaccineerd. En het duurt ook even voordat de vaccinatie optimaal werkt, dus misschien hebben sommige dames ook pas recent hun booster gehad en willen ze wel al weer de broodnodige centjes verdienen.
Zelf doe ik het mondkapje eerlijk gezegd toch het liefste af zodra ik ga liggen, mede omdat ik het vaak al snel best wel benauwd krijg met zo'n ding op.
 
In mijn ervaring is het -hoogstens- in de hal lopen enzo...maar goed ook btw want met een mondkapje op hoeft het voor mij persoonlijk niet; zeker bij erotische massage wil ik gwn haar gezicht kunnen zien met mondmasker is totaal asexueel.

Lol ik had een 'normale masseuse' die vroeg me jaartje terug om een mondkapje op te doen...nou ben ik verder de beroerdste niet en had zij blijkbaar haar grenzen verkort en ik weinig zin in gezeik etc...draai me om, krijg ik ook nog eens een handdoek over me hoofd; echt nog nooit zo 'besmettelijk' gevoelt...nooit meer terug gegaan; ik zit daar gewoon niet op te wachten kom voor me ontspanning tenslotte en om deze corona madness ff te ontsnappen ;).
 
Ik denk als je samen loop te stomen in een kamer dat een mondmasker erg weinig helpt, het is beetje op elkaar letten dat als je ziek bent dan dat je thuis blijft (of klachten hebt).

In mijn ervaring is het -hoogstens- in de hal lopen enzo...maar goed ook btw want met een mondkapje op hoeft het voor mij persoonlijk niet; zeker bij erotische massage wil ik gwn haar gezicht kunnen zien met mondmasker is totaal asexueel.

Lol ik had een 'normale masseuse' die vroeg me jaartje terug om een mondkapje op te doen...nou ben ik verder de beroerdste niet en had zij blijkbaar haar grenzen verkort en ik weinig zin in gezeik etc...draai me om, krijg ik ook nog eens een handdoek over me hoofd; echt nog nooit zo 'besmettelijk' gevoelt...nooit meer terug gegaan; ik zit daar gewoon niet op te wachten kom voor me ontspanning tenslotte en om deze corona madness ff te ontsnappen ;).

Mondmasker in gang is prima, extra privacy mooi meegenomen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan