Recensie Monica, Amstelveen 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Stamgast
Supporter
746
14/12/21
4.369
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8011922-monica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame lang geleden al eens bezocht in Hoorn, nu dus in Amstelveen en zij is de uitzondering op de regel qua Chinese dames. Zij is de vrouw van de foto's, ze is schoon, uitermate vriendelijk en doet alles om het jouw naar de zin te maken. Als je haar gewoon normaal behandelt krijg je terug wat je geeft. Lang verhaal kort, bij binnenkomst even afrekenen en dan douchen. Na de douche gaan liggen en dan krijg je de vraag wat je wil en wat je lekker vindt. Eerst gekozen voor een lekker blowjob en dan zien we wel verder. Dan gaat deze dame aan de gang tussen je benen en word alles daar beneden meegenomen, ballen worden meegenomen en ook het rimmen komt voorbij. En ze kan gewoon geweldig lekker pijpen en stopt niet voordat ze alles in haar mond heeft, en dan gaat ze gewoon nog een minuutje door zodat ze zeker weet dat alles eruit is.

Opfrissen en een massage gehad, zonder olie en verrassend lekker en ontspannend te noemen, daarna begon ze me opnieuw te pijpen en hebben we het na een aantal posities in doggy afgemaakt. Nog even kunnen douchen, daarna kreeg ik nog een Chinese maaltijd aangeboden welke ze net daarvoor had gemaakt. Even geproefd en was lekker maar ik had geen tijd meer, afgesproken dat ik de volgende keer wat mee eet met haar.

Enig minpunt, ze spreekt weinig Engels, het is meer Engels / Spaans dus een goed gesprek is niet echt mogelijk. Voor mij dan, mijn Spaans is het niet helemaal zal ik maar zeggen. Herhalingsgevaar, jawel. Het is gewoon een leuk, aardig mens die je echt tevreden probeert te stellen. Of misschien komt dat ook wel omdat ik een redelijke klik met haar had.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8011922-monica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Buitengewoon charmante dame die er beter uitziet dan de foto's. Afspreken was probleemloos, maar communicatie is ietwat moeizaam: heel klein beetje Spaans, Engels en de rest met de vertaal app.

Waarschijnlijk ga ik nog wel terug.
 
Vanmiddag heb ik een poging gedaan om af te spreken maar deze is helaas op een nogal botte wijze gestrand.

Ik had haar een bericht gestuurd met de app om te vragen of ze beschikbaar was. Ze zei van wel maar kreeg daarna geen reactie meer. Kan gebeuren.
Vervolgens een half uur later toch nog een plaats en tijd afgesproken.

Ik op weg met de auto en op de afgesproken plek aangekomen. So far zo good. Toen ik aangaf dat ik buiten stond wilde ze dat ik meerdere fotos van mijzelf op stuurde. Dat doe ik niet want dan blijven fotos van mij bij iemand die ik niet ken op de telefoon rondslingeren. Dan doe ik liever aan videobellen omdat dat voor mijn gevoel iets vluchtigs is.

Toen ik vroeg waarom ze fotos wilde gaf ze aan dat dat is om dat er "Boring people en fakers" zijn. Ok, dat zou best kunnen, het staat je volledig vrij om iemand af te wijzen natuurlijk. Ik gaf aan dat ik liever geen fotos van mezelf stuurde maar dat we elkaar zouden kunnen ontmoeten en als het haar niets leek ik gewoon zou vertrekken. Ze ziet dan in ieder geval dat ik geen faker ben. Of ik "boring" ben moet ze dan uiteraard nog wel even vasttellen.

Ik werd direct uitgemaakt voor faker en ze wist zeker dat ik ook een faker was. Ik werd direct geblokkeerd.

Een beetje jammer als je een stuk gereden hebt om iets leuks te gaan doen om dan vals te worden beschuldigd en te worden afgekapt.

Ik heb mijn voorwaarden om naar een afspraak te gaan (geen fotos van mezelf opsturen) en zij ook (de klant stuurt fotos van zichzelf op). Dat is onverenigbaar en dat kan. Zou mooi zijn om dat eerder te weten maar goed. Als zij dan vriendelijk aangeeft dat de afspraak dan niet door kan gaan vind ik dat natuurlijk jammer maar kan ik het enigsinds accepteren. Maar als ik dan onterecht voor faker wordt uitgemaakt dan denk ik natuurlijk @#$@$

Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt om even een foto van de omgeving waar de afspraak is te maken om te laten zien dat je er ook daadwerkelijk bent. Maar als je direct geblokkeerd wordt dan is een gesprek niet meer mogelijk.

Omdat ik hier nogal pissing over ben bij deze mijn negatieve review. Ik heb geen ervaring met haar diensten want zover is het dus niet gekomen. Maar een normaal gesprek indien je geen fotos van jezelf opstuurd zit er dus niet in.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na eerdere reacties toch besloten een poging te wagen bij deze dame. Met name omdat ze slechts 5min lopen bij mij vandaan ontvangt en voor de geadverteerde prijs was het een poging waard.

Afspraak was snel gemaakt en kon op zeer korte termijn terecht. Ontving zodra ik in de buurt was zeer duidelijk instructies waar ik heen moest. So far so good.

Dame ontvangt in een kleine kamer met een klein matrasje op de grond. Rook allemaal niet heel fris binnen en alle gordijnen waren gesloten.

Afgesproken voor een uur. Dame verzocht mij om mijzelf uit te kleden en plaats te nemen op het matrasje. Ze begon met body to body contact wat aangenaam was. Vervolgens pijpte ze erg lekker wat mij uitstekend beviel al was het naar mijn mening iets wat kort. Ondanks dat ik niet klaar was gekomen had ze toch een bakje klaar staan waar ze alles in uitspuugde? Al snel kwam er een condoom tevoorschijn. Voelde allemaal als snel afwerken ondanks dat ze zeer complimenteus was over hoe handsome etc ik was. Goed.... Intiem deed ze niet heel enthousiast aan mee. Na een half uur (terwijl ik voor een uur geboekt had) gaf ze al aan dat de tijd er op zat. Eerlijk gezegd was ik er ook klaar mee en besloot ook dan maar te vertrekken.

Richting de uitgang vermoed ik dat de volgende wandelaar ook al stond te wachten vandaar het vluchtige werk van de dame in kwestie.

Al met al zou ik haar niet aanraden en dus ook zeker geen herhaling gevaar.

Heb dit account specifiek aangemaakt om toch mijn ervaring te delen aangezien ik nogal gedeelde reacties lees in dit draadje... Doe er mee wat je wil!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan