WHEM Monica Amsterdam?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk op nzcforum
Ik heb speciaal een account aangemaakt op nzc, uit nieuwsgierigheid om wat over Monica te kunnen lezen. Dames die zonder doen loop ik in principe voorbij, maar ik lees dat ze sinds april 22 weer aan de safe side zit.
Verder wordt je niks wijzer van nzcforum. Leden daar schijnen zich maar met één ding bezig te houden: doet ze zonder of doet ze het niet. En hoe vaak ze haar hebben 'volgespoten'.
Iemand op dit forum die iets leuks kwijt wil over haar? Maakt niet uit wat.
 
Ik heb speciaal een account aangemaakt op nzc, uit nieuwsgierigheid om wat over Monica te kunnen lezen. Dames die zonder doen loop ik in principe voorbij, maar ik lees dat ze sinds april 22 weer aan de safe side zit.
Verder wordt je niks wijzer van nzcforum. Leden daar schijnen zich maar met één ding bezig te houden: doet ze zonder of doet ze het niet. En hoe vaak ze haar hebben 'volgespoten'.
Iemand op dit forum die iets leuks kwijt wil over haar? Maakt niet uit wat.
Blijkbaar ben je tegen nzc. Dit mag uiteraard. We leven in een vrij land

Echter dan ben je zo zielig om lid te worden van een nzc forum en verbaas je je erover dat de leden zich daar bezig houden met dat iemand het zonder doet.

Het moet niet veel schijnheiliger worden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan