Recensie Monica, Antwerpen, Verversrui 14/2 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Philjj

Wandelaar
50
03/10/21
24
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag met dit zonnige weer naar Antwerpen gereden. Ik heb er geen spijt van gehad. Tijdens het wandelen zag ik een mooie meid met lekkere grote borsten en een leuk koppie. Ze lachte vriendelijk, maar ik liep eerst even door. Ik loop liever eerst een paar rondjes. Tijdens deze rondjes zag ik dat ze 2 mannen op echt zeer vriendelijke manier aangaf dat ze nog even moest eten en dus nog geen tijd voor ze had. De manier hoe ze dit afhandelde, gaf bij mij de doorslag om bij haar naar binnen te gaan. Ik vond nog geen recensie van haar, dus bij deze.

Ze had flinke witte stiletto's aan en aangezien we een trap op moesten, liet ik haar voor gaan. Dat heeft als voordeel dat als de dame zou vallen, ik haar zou kunnen tegen houden om niet van de trap af te vallen en, zeker niet onbelangrijk, je kunt haar derrière goed bestuderen. Ze heeft lekkere, strakke billen. Ik vind dat ze een mooi lichaam heeft. Ik ben er nog niet helemaal uit of haar borsten echt of nep zijn. Tegen mij zei ze dat ze puur natuur, 85C had. Dit kan absoluut, wat ze waren heerlijk zacht. Enfin, wij op bed. Ze begon me heerlijk te pijpen met haar mondje met opgespoten lippen. Ze kan echt heerlijk diep gaan, dat blijft mooi om je lul te zien verdwijnen. Ze houdt van pijpen, zei ze. Ik vroeg ook om mijn ballen niet te vergeten. Aangezien het nogal warm was vandaag, gaf ik eerst aan dat mijn zak misschien wat zweterig zou kunnen zijn. Dat deerde haar niet, en daar ging haar tong van onder aan mij zak, langs mijn schacht, zo naar topje van mijn lul en weer helemaal haar mondje in. Dat was geweldig. Daarna vroeg ze, do you want to.... Ik zei, yes yes cowgirl please. Hierbij plaatste ze tijd het bewegen haar handen op mijn keel en ik vroeg haar een beetje te knijpen, te choken. Vind ik heerlijk. Daarna in Doggy afgemaakt. Daarbij ging ze onderlangs en masseerde met haar nagels mijn ballen. Lekker klaargekomen. Voldaan vertrokken.

Echt een leuke, vriendelijke vrouw. (blijken toch fake, maar wel mooi)
 
Laatst bewerkt:
Leuke recensie @Philjj
Monica heb ik voor al de Corona shit meermaals bezocht toen ze nog op een ander adres werkte.
En is inderdaad een zeer aangename dame.
Maar als je haar borsten goed had bekeken...dan had je toch twee grote littekens kunnen zien.
Dus helaas zijn haar borsten weliswaar fake... is maar een detail natuurlijk.;)
Want haar diensten zijn zeker ok.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk nog eens bij Monika geraakt.
En beseft dat ik n'en dikke idioot ben, dat ik haar al zolang niet bezocht had.
Ze wist nog dat ik n'en tettenzot was, en man, man,man, gewoon geweldig hoe Monica mij als voorspel volledig gek maakte met haar ongelooflijke borsten. Hoe ze mijne charel tussen haar borsten nam en afwisselend haar pijpkunsten beoefende was gewoonweg uniek.
On top met die waanzinnige borsten op en neer dansend was gewoonweg ook subliem.
Eigenlijk was het van begin tot het einde een waar feest met dit toppertje!
Qua karakter is Monika vrij rustig en zeer vriendelijk, heeft een aparte humor, waarbij er telkens ook veel gelachen wordt.
Monika bezit toch wel een prachtig lichaam, weliswaar met vele tattoos, maar het past wel goed met haar persoonlijkheid.
Mooi gezichtje, heerlijke billen, fris poesje dat ze al te graag laat beffen en '' ja'' sublieme, zachte, grote, perfecte borsten.
Ja, ik ben in alle opzichten fan van deze meid!:love:
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn bezoek aan Jiulia van afgelopen woensdag avond waar Monica als verrassing mee kwam doen in een trio wildenik haar ook 1:1 ervaren. Het triootje was namelijk fantastisch. Beide dames genieten van elkaar en werken samen heerlijk met jou aan ultiem genot. Dus niet na elkaar of elkaar afwisselen maar echt met zijn drieën.
Maar goed, nu kijken hoe goed haar skills zijn zonder de hulp van Jiulia. Nou zalig! Een nieuw favorietje alhoewel met zijn drieën echt wel heel gaaf is.
Ze is leuk, pijpt geil en afwisselend en weet de spanning goed op te bouwen. Ik explodeerde flink maar ga een volgende keer enkele fantasieën met haar uitleven en dan wordt ik denk ik verslaafd.
Echt een fantastische meid deze Monica!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze Monica bezocht. Eentje die mij nog niet beklommen had maar die ik wel al enige tijd in het vizier had. Toen ik ze zag vrijstaan deze late namiddag dus vlug naar binnen en de wenteltrap op naar boven voor preuteleute.

Na het wasje nam ik op het bed plaats en de sloerie begon onmiddellijk mijn ballen af te likken. Niet eventjes een vluchtig likje met de tong, maar enkele minuten vollenbak likken van beneden tot aan de staaf, en dit zonder het te vragen. Eerste keer dat ik dit meemaakte in het SKWA. Ik kreeg er dus ook een kei stijve plasser van, die ze na het kapotje om de snikkel te hebben gedaan, lekker begon te pijpen. Ik was er natuurlijk ook niet om er pim pam pet te spelen.

Voor fokkie fokkie is ze op mij komen zitten. Het slotakkoord was terug fluitzuigen, wat ze onvermoeibaar en met panache deed tot het rubber vol was.

Heel relaxte, vriendelijke en goede hoer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima dame, deze Monica. Onlangs ook eens bezocht.
Veel tattoo`s maar die zijn, voor mij tenminste, niet hinderlijk.
Zeer vriendelijk en voor €50 euro kan je haar ook beffen.
Pijpen doet ze ook ook lekker. Mooi gezicht om die dikke lippen om je piemel te zien. Ze krijgt het steeds drukker en is haar gegund.
 
Terug
Bovenaan Onderaan