Recensie Monica, Huize Sandra 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GewoonHans

Newbie
18
25/06/22
6
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
165
Vandaag een bezoek gebracht aan HS. Gekozen voor Monica. In het echt ziet zij er voor mij minder aantrekkelijk uiit dan op de foto's. Ze is een stuk ouder en minder strak. Wel een open en spontaan type. Zoenen doet zij minimaal. 50 extra euro voor pzc aan de hoge kant. Verder prima, maar af en toe moest ik haar afremmen, omdat ze bijna het laken in mijn reet zoog :)
Al met al ok. Voor mij geen herhalingsgevaar. Ieder zijn ding, maar niet de mijne.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-nadine/
Totale kosten (in euro)
130
Weekje geleden bij Monica in Breda langsgeweest. Ze deed heel goed mee en ik mocht haar in verschillende standjes stevig neuken. Ook haar pijpkunsten zijn goed.
Heel hygiënische dame wat ik enorm waardeer.
Ik zou haar zeker nog eens nemen als de gelegenheid zich voordoet.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-nadine/
Totale kosten (in euro)
140
Na mijn teleurstellende ervaring met Milou, had ik extra behoefte even goed te relaxen. Even wat dichter bij huis en ter plaatse betalen deze keer ;-)

Mijn oog viel op de blonde Monica (in de url staat Nadine, maar het is echt Monica) bij Huize Sandra. Hoewel ik ook hier al jaren geregeld heen wandel was ze me nog nooit opgevallen. Haar beschrijving op de site klopt overigens vrij aardig, blond, eind 30, circa 166, slank en een paar prachtige borsten.

Monica heeft de betoverende gave, waar ik persoonlijk dol op ben, om met haar ondeugende ogen, mondje en tong een mimespel te spelen waardoor je het gevoel krijg dat je pik dikker wordt dan hij daadwerkelijk is 😇

Na dat ze me onder het wassen al heel speels aan het aftrekken was nam ik plaats op bed. Daar heeft ze mijn vriend eerst met en tussen haar borsten verwend en me vervolgens heerlijk en langdurig gepijpt... hemels!

Op mijn vraag of ik haar ook mocht beffen draaide ze zich direct om zodat haar poes perfect voor mijn tong bereikbaar was. Ze was ook daar schoon en fris en genoot (gespeeld of niet) hoorbaar van mijn gelik en speelde ze geil met haar tepels. Liever geen vinger(s) maar hoewel ik dat normaliter altijd erg opwindend vind wel te doen vond ik dat bij Monica totaal geen probleem.

Daarna hebben we uiteraard nog heerlijk in diverse standjes geneukt. Damn wat was dat lekker. Hoewel ze achter in de dertig is, voelde haar lipjes erg jong en strak om mijn eikel. Uiteindelijk heeft ze me, op mijn verzoek, heerlijk klaar getrokken.

Smaken en ervaringen kunnen natuurlijk altijd verschillen, maar voor mij is Monica wel voor herhaling vatbaar, top dus!

Terug
Bovenaan Onderaan