Recensie Monica, Le Mirage, Diepenbeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
622
19/11/21
378
38
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monica-32465618437.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Contact was via sms. Makkelijk afspraak gemaakt. Parkeren en binnen gaan is discreet. Vooraf en achteraf douchen is mogelijk. Kamer en bed was schoon.

Persoonlijk vind ik Monica nog mooier dan op de foto op haar profiel. Het is ook een leuke lieve meid. Spreekt goed genoeg Engels. Het is een lekker ding.
Ik heb haar lekker hard mogen neuken.

Pluspunten Ze is mooi, neemt initiatief en vraagt wat je graag wilt. Strak kutje en een mooi kontje.

minpunten tongzoenen was terughoudend. Vingeren mocht niet ook al was het afgesproken vooraf.
Ze had om de 10 min glijmiddel nodig.
Is opzich niet erg want de condoom wordt droog van lang en hard pompen.

Ze vroeg op een gegeven moment om doggy te doen omdat missionaris te diep en pijn deed. Vond ik niet erg want in dat standje rook ik een enorme putlucht. Twijfel of het uit haar kut kwam terwijl ik haar diep en hard neukte of uit haar mond omdat ze hard aan het kreunen was vanuit haar maag. Rook het ook alleen op dat moment. Met tongzoenen op het begin of met praten achter niks geroken.

Qua hygiene was het wel goed. Ze deed opfrissen en mondspoelen. Had gelezen dat door de mondspoeling kan zijn of ze had misschien een nuchtere maag.

Toch haar uiterlijk maakt veel goed. Ze is super mooi en probeert het naar je zin te maken. Afstand is voor mij te groot anders was ik er wel nog een keer geweest.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan