Recensie Monica, Le Pink, Schepenenvijverstraat 10/3 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Private Partz

Wandelaar
86
22/08/21
65
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was op 02/jan een zeer rustige namiddag, dus heb ik deze - iets vollere - blonde sexdoll met veel makeup, felroze lippen en menige tattoo's eens geprobeerd.
Ik had ze al een tijdje op de planning staan, omdat ze de typische "gemaakt voor het beroep"-uitstraling heeft. Ze zit op de plaats waar vroeger Mercedes (snif) haar werkplek had. Weinig verwachtingen (van collega's al gehoord dat het niet speciaals was, maar dat maak ik zelf wel uit ;-) ).
50-er afgegeven, kledij uitgedaan en ze zat al in volle glorie te wachten op de matras. Condoom over de nog slappe (wat meestal niet echt een goed teken is) waarna hij gestaag maar zeker harder werd. We kunnen kort zijn: standaard dienstverlening (wat in deze tijden nog een luxe is). Pijpen kon ze goed, ze voelt goed aan wanneer je bijna gaat komen en probeert dan een slot offensiefje in te zetten om je over de finish te krijgen, maar daar steek ik wel een stokje voor. Net op tijd gestopt.
2 standjes gedaan, eerst zij on-top waarbij ze met de typische plotse versnelling je klaar probeert te rijden. Sommige meiden kunnen dat heerlijk, en in combinatie met een perfect aansluitend en vochtig kutje komen we dan vaak niet verder dan 1 standje. Echter kunnen volhouden en nog een missio bij gedaan waarna de zaadjes netjes in het rubbertje gelost werden. Ze deed waar ze voor aan het raam zit, maar geen extra level stuff.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame stond door het warme weer voor haar raam in plaats van erachter, middernacht was het nog 17 graden en er was niet zoveel keuze en daarom wilde ik het wel even proberen maar bij het binnenkomen wel gevraagd of eerst wat zachte aanrakingen toegestaan zijn omdat de topicstarter schreef over condoom over slappe lul.
Ze was van haar woord, beetje knuffelen, zachte strelingen wat ze zelf bij mij ook deed, de tepels eens in de mond genomen en een paar zachte kusjes op haar wang en kin liet ze toe en ze voelde aan mijn lid dat ik er klaar voor was.
Ze lag naast mij toen ze me pijpte en keek me wat geil aan, pijpen deed ze goed en met gevoel.
Ze vraagt zelf welke positie je wil.
Gestart in missio positie en af en toe een zacht kusje op haar wang om daarna haar het werk te laten doen op mij, op die manier kom ik het liefst klaar,
ze ging stevig tekeer zodat het niet lang meer duurde voor ik mij gewonnen moest geven, haar eens stevig omklemmen en verwijderde dan het condoom,
een klein wasje erna en nog een stevige knuffel.
Voldaan en tevreden naar buiten gegaan, normaal kies ik voor iets slankere types maar van degene die aanwezig waren had ik al mindere dingen gelezen of had ik toch mijn twijfels, ze zaten constant met hun telefoon bezig en hadden geen oog voor de klant.
Dit was een deftige ervaring en herhalingsgevaar behoort tot de mogelijkheden bij deze Roemeense vol tattoos.
 
Deze dame stond door het warme weer voor haar raam in plaats van erachter, middernacht was het nog 17 graden en er was niet zoveel keuze en daarom wilde ik het wel even proberen maar bij het binnenkomen wel gevraagd of eerst wat zachte aanrakingen toegestaan zijn omdat de topicstarter schreef over condoom over slappe lul.
Ze was van haar woord, beetje knuffelen, zachte strelingen wat ze zelf bij mij ook deed, de tepels eens in de mond genomen en een paar zachte kusjes op haar wang en kin liet ze toe en ze voelde aan mijn lid dat ik er klaar voor was.
Ze lag naast mij toen ze me pijpte en keek me wat geil aan, pijpen deed ze goed en met gevoel.
Ze vraagt zelf welke positie je wil.
Gestart in missio positie en af en toe een zacht kusje op haar wang om daarna haar het werk te laten doen op mij, op die manier kom ik het liefst klaar,
ze ging stevig tekeer zodat het niet lang meer duurde voor ik mij gewonnen moest geven, haar eens stevig omklemmen en verwijderde dan het condoom,
een klein wasje erna en nog een stevige knuffel.
Voldaan en tevreden naar buiten gegaan, normaal kies ik voor iets slankere types maar van degene die aanwezig waren had ik al mindere dingen gelezen of had ik toch mijn twijfels, ze zaten constant met hun telefoon bezig en hadden geen oog voor de klant.
Dit was een deftige ervaring en herhalingsgevaar behoort tot de mogelijkheden bij deze Roemeense vol tattoos.
Duidelijke recensie L.

Idd. idem qua bezetting gisterenavond toen ik er ook was.

Mijn vaste dames waren er niet (Antonia: gestopt) en Alexandra blijkbaar langer in verlof dan gepland.

Opgelet met die dames die constant met hun telefoon bezig zijn of er zéér goed uit zien maar opvallend weinig werk hebben...

Ik had dat meisje met blonde lange haren in gedachten die in bar Chrystal Schepenenvijverstraat 19A raam 4 stond vorige week (nachtshift). Ze werkt al (minstens) enkele maanden in Gent en is altijd vriendelijk achter haar raam (glimlach) en ze heeft een mooie looks (Ik denk dat ze rond de 25, 26 jaar is (?). Normaal figuur. Ik ken haar naam niet. Jammer maar helaas ze was er ook niet. Dan maar onverrichter zake huiswaarts getrokken....

Heeft iemand ervaringen met dat mooi ogend meisje ? Merci !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan