Recensie Monica, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stephan

Vaste klant
Forumpionier
201
05/07/21
128
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Https://kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2903825-monica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Monica geweest in Rotterdam Kralingen. Ontvangst in net huis met nette douche. Het is de dame van de foto's hoewel ze in het echt iets voller is. Dame is vrolijk en gezellig, heeft stevige natuurlijke borsten en een volle kont. Redelijk knap gezicht. Ik kwam voor snelle afwerksex en kreeg dat ook, ik denk dat dat ook wel een beetje haar stijl is. Dame deed goed haar best, begon ongevraagd te deepthroaten en kreunde vrolijk mee tijdens de verschillende standjes. Wilde klaarkomen op haar gezicht maar dat doet ze niet. De recensies op kinky.nl die het tegendeel beweren geloof ik niet. Al met al een prima date.
 
Moest je haar ook met cash betalen? Ik had haar een berichtje gestuurd maar ze wilde niet videochatten voor verificatie en een cash betaling waardoor ik het een beetje sketchy vond
 
Dame is weer terug dus. Ik heb haar vlak voordat ze vertrok bezocht (klein half jaartje geleden). Profiel zei destijds 80eu en zoenen en pzc inclusief, nog extra nagevraagd in de app. Daar aangekomen bleek zoenen niet mogelijk, pzc deed ze überhaupt niet eens. Dit kon na aandringen opeens wel tegen bijbetaling.

Seks was niet slecht maar afspraken kwam ze niet na. Er ontvangen meerdere dames op het adres. Ik kreeg sterk het vermoeden dat ik opgescheept werd met een andere dame. Ik kan me herinneren dat meerderen deze zelfde ervaring hadden.
 
Herken het verhaal van VinMe, ontmoette Monica ook half jaar geleden toen ze nog in het Liskwartier zat. Had idd met iemand anders afgesproken, maar was geil en Monica zag er goed uit. Nu ik haar fotos zie uiteraard niet zo glamour, maar het is haar zeker.
Ook qua afwerksnelheid herkenbaar, stond denk ik met 20 min weer buiten (30min betaald).
Twijfel of ik haar weer zou bezoeken, maar dan alleen voor een vluggertje
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2903825-monica
Ik ben vrij recent bij Monica geweest. Afspraak maken ging gemakkelijk via WhatsApp. Monica is aardig en heeft een goede inzet, maar een GFE vond ik het niet. Dat had ik op basis van haar advertentie wel verwacht/gehoopt. Zoenen bijvoorbeeld deed ze vrijwel niet, laat staan tongzoenen. (Ik was fris genoeg denk ik).
Pijpen daarentegen deed ze heel erg goed. Persoonlijke klik ontbrak ook een beetje en ik stond veel eerder buiten dan gepland, maar ik heb ook geen moeite gedaan om de tijd vol te maken. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Voor de tweede keer bij deze dame langs geweest, deze keer midden in het centrum van Rotterdam. De dienstverlening is onveranderd maar ik had het idee dat haar postuur van normaal naar volslank aan het opschuiven is, voor mij een reden haar niet meer te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan