Recensie Monica, Saunaclub Venus, Hamminkeln 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was vanwege d'r mooie looks op Monica afgestapt. Na een (achteraf te) kort praatje op een spiegelkamer beland. De eerste 20minuten verliepen jammer genoeg nogal stroef: nauwelijks foreplay, nauwelijks zoenen en het leek of ze zich aan diverse dingen irriteerde. De laatste 10minuten werden gelukkig echter wel beter met wat teasen en dollen en toch nog met redelijk gevoel de kamer verlaten.

Heb om de een of andere reden wel het idee dat zij in potentie een goede service kan verlenen als je de juiste klik met haar kan vinden.
 
Ik heb vorig jaar een keer met haar gekamer. Zij viel me op dat ze enorm gracieus op die hoge schoenen kan lopen, bijna paraderend 😚

Babbeltje gemaakt, ze had me allang zien loeren haha en vroeg zich af waarom ik zo lang wachtte. Kamer was erg gezellig, wat gepraat over haar leventje, haar Mercedes. Het intieme gedeelte beviel mij ook goed. Blijkbaar hadden we een betere klik dan hierboven is beschreven. En dat kan natuurlijk gebeuren.
 
mijn eerte sessie was met monica zondag met haar killerbody. ze had wel een mega grote nieuwe tatoo maar de sex was er niet minder om. ze heeft me lekker gepijpt en heerlijk klaar geneukt me haar on top mmmm
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst in Hamminkeln langs gegaan. Was er redelijk vroeg. Niet veel vrouwen 2á3 maar rond 12 uur wel ongeveer 10 mannen. Mooie FKK club. Monica is zeer vriendelijk en open. Gaf aan dat CIM 50e extra kost. Wilde eerst haar wat aftasten. Was prima.
 
Gisteren voor het eerst in Hamminkeln langs gegaan. Was er redelijk vroeg. Niet veel vrouwen 2á3 maar rond 12 uur wel ongeveer 10 mannen. Mooie FKK club. Monica is zeer vriendelijk en open. Gaf aan dat CIM 50e extra kost. Wilde eerst haar wat aftasten. Was prima.
Lekker ding hoor ben al een paar x met haar geweest...als ze op je komt zitten dan melkt ze je helemaal leeg pfff
 
Haar killerbody lonkte...kon het niet laten dus nogmaals bij haar geweest
De stroefheid tijdens mijn vorige bezoek was er dit keer gelukkig niet.
BJ was helaas nogal haastig/ruw
On-top was erg lekker, ik smeekte haar om te stoppen omdat ik anders te snel zou komen maar hier volgde een perverse grijns van haar op :)
Dit bezoekje was al met al beter als vorige keer,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een aantal keren met haar naar de kamer gegaan en tevreden van de kamer af gegaan.
Als ik daar weer kom ga ik weer met haar mee als ze er is natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan