WHEM Monica Sweet Girl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fantast

Wandelaar
79
10/05/23
40
3
Aalst, 9/5

Vond haar op de foto niet bepaald mooi maar in de contactadvertentie op Redlights van deze jongedame staat « Sweet Girl ».
Eens proberen ?

Zeer koele ontvangst in een ongezellige, rommelige kamer. Geen douche, enkel doekjes.
Neemt geld in ontvangst (80€-30min) en verlaat kamer. Ik krijg ruim de tijd om mij uit te kleden en het bed uit te proberen (grapje, ik moest wachten!).
Gooit haar japon op de frigo, reinigt penis en begint pzc: machinaal, zonder passie.
Een paar minuutjes gebefd maar zonder het gewenste resultaat. Vinger in haar kut wou ze niet hebben.
Ik heb dus ook de missionaris (mét c) overgeslagen.
Ze stond kurkdroog maar stelde doggy voor. Ben sowieso geen fan van dat beuken, maar dit lukte helemaal niet. Ik moest maar harder duwen, zei ze. Het was dus mijn schuld !
Handmatig dan maar…ze begon meteen te sleuren, gebruikte teveel glijmiddel en kneep te hard. Geen variatie, op en neer, machinaal.
Ik moest haar tonen hoe ze met haar andere hand mijn ballen en anus stevig kon masseren. Uiteindelijk hielp dat om klaar te komen, op het nippertje.

Ze kon er dus niks van. Maakt haar beroep ten schande. Slechtste ervaring ooit.
Moldavisch, vermoeid gezicht, nauwelijks een lachje, niet zoenen of knuffelen, …doods.
Absoluut te mijden !
 
Deze waarschijnlijk?


Deze was mij ook al opgevallen maar niet om haar op te zoeken maar net om haar te mijden vanwege haar koude en harde uitstraling.
 
Zo was ze inderdaad. Géén Sweet Girl !
Maar met foto's weet je niet meteen alles: de meesten kunnen niet eens een degelijke selfie maken.
Maar nu je het erover hebt: op de foto leek ze donkerbruin-zwart haar te hebben. In werkelijkheid was dat eerder bruin-rood met ongestileerde krulletjes.
Anderzijds ben ik ook al eens zéér aangenaam verrast bij een dame wiens foto's eerder uitdagend waren: die was super-lief !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan