Recensie Monica, vogue 3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomVTom

Wandelaar
35
06/02/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verrast dat er nog geen recensie over Nicole geschreven was.. enfin, hier gaan we!

Woensdag nog eens in Gent voor het werk, op tijd klaar en hop even het bekende straatje in. 3x rondgewandeld en uiteindelijk mijn oog laten vallen op Nicole. Spaans en 24 jaar zo blijkt, blonde haren, gele lingerie en een 'diamanten' neckcollar. Genoeg om mij naar binnen te lokken. Binnenkomen en afrekenen op de kamer, wasje en het bed op. Kamer is proper en verzorgd maar wel klein, verlichting niet super, enkele spiegels langst de zijkant. Al vergeet je dit snel wanneer je naar Monica kijkt. In mijn ogen, samen met Stella, een van de leukste dames uit de straat. Mits de juiste knoppen in te duwen is er veel mogelijk bij haar. Heerlijk als je iemand oprecht ziet meegenieten. Gekozen voor 1u, zodat we rustig de tijd konden nemen, vind ik leuker :) uiteindelijk 1,5u gebleven mits bijbetalen. Met plezier gedaan. Leuke dame die me zeker nog eens terugziet!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan