WHEM Moniek, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Keezzer

Vaste klant
Forumpionier
181
07/07/21
94
1
Heeft er iemand recente ervaring met deze dame? Ze adverteert al geruime tijd. Ik meen me te herinneren dat er wel enkele berichten op Hookers stonden over deze dame. Zo zou ze forser zijn dan de foto's doen vermoeden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lastig te pakken te krijgen. Van de zomer tijdens een dagje Zandvoort pakte ze zowaar de telefoon op. 60 voor een half uurtje. Ze is mollig en wat ouder en heeft een enorme tatoeage op haar rug. Heerlijk met haar borsten gespeeld en gebeft. Toen ze kletsnat was pijpte ze me zonder en mocht ik ook neuken zonder. Daarna me zaad over haar tieten geloosd.
 
Tegen de tijd dat ze dus in haar advertentie 59 schrijft is ze dus in werkelijkheid tegen de 100 :)
Ik zit een beetje te dollen natuurlijk. Komt wel vaker voor dat dames iets jokken qua leeftijd.
Ik de leeftijdscategorie van bovenstaande maakt het denk ik ook niet uit of je nou 49 bent of 52.

Persoonlijk zou ik het wel vervelend vinden als iemand aangeeft dat ze 35 is en in werkelijkheid 50.

Ooit was ik tot een bijna afspraak gekomen met Moniek, ze ontvangt net iets buiten Haarlem....je moet 100 verkeerslichten langs om er te komen, daar had ik die dag er net geen zin in.
 
Dat zal afhangen van de beschikbaarheid zoals op haar profiel op kinky ooit is aangegeven. Dit lijkt mij dus niets te zeggen over haar actuele beschikbaarheid. Ik ben zelf ook erg geinteresseerd, helaas ontvangt deze dame maar zeer beperkt op doordeweekse dagen. Tevens is het bij mij nogal ver uit de buurt. Zodoende heb ik nog geen poging gedaan om tot een afspraak te komen.
 
Wat ik begreep, waren enkele bezokers niet razend enthousiast. Zo zou ze voller zijn geweest dan de foto's deden vermoeden. Wel erg geil en ze ging makkelijk bare volgens een wandelaar. Hier heeft ze nog een ander draadje in zoektocht, waar dit beschreven werd.

Op Hookers is ze naar mijn weten niet beschreven, maar ik ontdekte haar pas toen dat forum ter ziele was en er steeds meer info verwijderd werd. Vanwege corona en de grote afstand haar helaas niet bezocht. Mij leek ze fantastisch met die heerlijke borsten. Opmerkelijk dat ze verder niet beschreven is.

Hier nog een oudere advertentie elders :)
 
Laatst bewerkt:
Wat ik begrijp is dat ze 'gewoon' werk heeft gevonden en niet meer ontvangt. Had mij wel een paar keer beloofd in het weekend te laten weten wanneer ze 'er is', maar niks meer gehoord.
 
Sinds kort adverteerd ze "met alleen beschikbaar in het weekend". Haar advertentie update ze van tijd tot tijd. Enkele weken geleden stond ook nog kort bare sex bij de mogelijkheden, dat is nu weer verwijderd. Ik neem aan dat ze nu alleen in het weekend ontvangt. Voor mij wat minder praktisch, dus heb zelf nog geen contact gezocht. Dat ben ik iig nog wel van plan als het zo uitkomt, ze lijkt mij nog steeds fantastisch.
 
Haar advertentie is nu helemaal verdwenen en dus niet slechts offline zoals voorheen wel vaker het geval was. Helaas is het mij nog niet gelukt haar te bezoeken :(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan