Recensie Monika, Aalst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

YKEVS

Newbie
11
06/10/23
0
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monika-welcome.html
Totale kosten (in euro)
50
Ik ben ergens in 2024 is bij haar langs geweest in Aalst en ik zie nu dat ze er weer is (zit meestal in oudenaarde denk ik)

Ik weet nog dat ik 2 dagen achtereen bij haar was gegaan. 1ste keer was gewoon standaard ervaring, vluggertje voor 50 euro was het

Dag daarna moest ik weer in Aalst zijn dus ik dacht ik ga nog is bij Monika. Toen ik binnen kwam kreeg ik direct een tong in m'n mond, ik betaal haar weer 50 en we kleden ons uit. Na nog wat tongzoenen, gaat ze op haar knieen en doet ze pzc. Dan doet ze condoom op en neuk ik haar missionary, daarna gaan we naar doggie. Na een tijdje haar te geven merkt ze dat ik nog niet ben klaar gekomen dus wat doet ze? ze trekt condoom eraf en ik mag naar neuken zonder. Uiteindelijk geef ik haar een creampie, was mss niet slim om te doen maar als je in het moment zit is het moeilijk om nog te stoppen🤷🏻

Minpunt was toen ik voor de locatie stond was daar een idioot voor de deur pannekoeken aan het bakken (is int midden van de stad). Hij vroeg me wat ik kwam doen en of ik daar was voor "die poolse" van boven. Ik dacht echt gewoon om weg te gaan maar ze blijfde me sturen om naar boven te komen dus ik dacht fuck it ik negeer hem gewoon

Terug
Bovenaan Onderaan