Recensie Monika, Massagerie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doublealias

Newbie
8
18/08/22
9
Vandaag voor de eerste keer naar de Massagerie gegaan. Aangezien het zaterdag avond is en ik geen reservatie had gemaakt, slechts 2 dames beschikbaar. Uit deze 2 gekozen voor Monika en zeker geen spijt van.

Mooi lichaam en haar "dicke tetten" konden me wel bekoren. Sympathiek gezichtje ook, en dat leek ook bevestigd gedurende het uurtje met haar (ze is heel vriendelijk en gesprekzaam).

De massage was OK maar ik had de indruk dat ze meteen aanstuurde op het hoofdspel. 150 voor de gehele menu, ik dacht waarom niet deze eerste keer in deze toch wel groter dan verwacht en propere massagezaak.

Het was wat warm op de kamer dus mijn prestatie was wat minder. Gelukkig is ze een doorzetter en na lang beuk en trek werk gaf ze mij toch de ontlading. Daarna nog wat gepraat en het uur was rond.

In samenvatting, een goede ontdekking voor mij en ik keer zeker nog terug (tot spijt van mijn portefeuille maar bon...). 140 euro voor B2B massage en 150 euro voor het eindspel was dus de totale schade.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan