Monopolie gedrag van Midhold bv/Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geloof de reviews van Kinky echt al lang niet meer, zelf ook meegemaakt dat negatieve gewoon worden verwijderd terwijl het aan alle regels voldeed. Ik geloof wel in dat ze express alleen 'positieve' reviews toelaten, het kan ook gewoon niet zijn zoals het er nu uit ziet (helemaal niet als je het vergelijkt met de reviews hier).

Maar ik geloof nog wel in dat van "alle" sites, zij de beste filtering doen op het aanbod en fakers snel verwijderen. Maarja, aan account uitlenen doen ze dan weer niet zo veel.

Als ik een leuk persoon vind op Kinky dubbelcheck ik altijd op GR om te kijken wat de echte recenties zijn. :)
 
Dat vind ik deels begrijpelijk maar ook weer niet. Ik heb 1 klant die was zo lief dat hij een review wilde maken voor me en speciaal daarvoor profiel maakte. Maar die heeft verder geen behoefte om topics te lezen en te posten enzo.
Dat is dan wel jammer dat dat dan meteen als verdacht wordt gezien. Waar moet ie dan een review plaatsen? Kinky waar je niet te positief mag zijn? 😅
Maar invy je moet het ook van ons kant bekijken we kunnen niet iedereen zomaar blindelings vertrouwen. Zou jij iemand die je voor het eerst hebt ontmoet zomaar vertrouwen? Ik neem aan van niet en dat hebben wij dus ook met nieuwe forumleden vertrouwen heeft nu eenmaal tijd nodig.
 
Dat begrijp ik absoluut! Ik probeer een beetje te achterhalen hoe recensies dan wel goed overkomen als het met nieuwe profielen zijn. Omdat niet iedereen die ik zie op GR zit en het voor mij natuurlijk best fijn is als iemand de moeite wilt doen voor een review. Maar het is niet het einde van de wereld als er geen reviews komen uiteraard.
Had er alleen wat meer kunnen hebben maar elke keer als iemand nu vraagt of hij voor mij dan een profiel zal aanmaken om een review te maken zeg ik meestal maar nee om te voorkomen dat men het hier niet vertrouwt.
Maar begrijpen doe ik het wel van jullie kant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan