Monopolie gedrag van Midhold bv/Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er wordt vermoedelijk een hoop shit geschreven (of positieve ervaringen die niet eens plaats hebben gevonden) en men aan de teugels trekken moet.

Nogmaals - in mijn optiek zijn reviews dood. Je kunt het overal faken als het maar kan.
Je moet de recensies op kinky met een korreltje zout nemen. veel recensies worden door de dvp en haar handlangers geschreven.
 
Maar wat blijft er dan nog over ?

Sj, en denk ik nog 10 andere sites.

Maar zolang adverteerders niet weg willen gaan van Kinky - zal je het probleem blijven behouden.
 
Wat ik nu meemaak.

Nadat ik al enkele recensies op kinky ,die ook op deze site deel, had geschreven. Nu een recensie geschreven van een oude bekende die een nieuw account heeft omdat kinky die had verwijder om wat voor reden ook. Krijg ik een mail terug met daarin dat hij was afgekeurd wegens onbetrouwbaar. Ik een nette mail terug gestuurd met daarin mijn mening dat ik het raar vind dat ik nu ik 1 keer als onbetrouwbaar wordt gezet en of ik daar een verdere uitleg van kon krijgen.

Nu hebben ze per direct me bestaande account geblokkeerd, omdat ik het niet direct eens was met hun handelen. Ik heb niet gedreigd of gescholden maar gewoon gevraagd waarom. Dit is toch te bizar voor worden dat ze dit doen en dus misbruik maken van hun monopolie?

Zijn er meer mensen die dit mee maken of sta ik hier alleen?
Ik ook mijn account en reviews verwijderd zonder vooraf melding. Ik was blijkbaar te positief en daarmee onbetrouwbaar. Echt hele rare gang van zaken .
 
Ik ook mijn account en reviews verwijderd zonder vooraf melding. Ik was blijkbaar te positief en daarmee onbetrouwbaar. Echt hele rare gang van zaken .
Ik heb hetzelfde, mijn review was te positief. Blijkbaar zogenaamd anti bot ofmfake review ding, maar dames hebben genoeg fake reviews… als je een review neer zet met een paar punten lager zoals een 4.7 of 4.8 dan komt ie er wel doorheen.
 
Hier geldt hetzelfde. Daarom hier maar een account aangemaakt na wat onderzoek. Volgens mij lopen de zaken hier wel goed en eerlijk, zoals het hoort
Mijn ervaring ook . Natuurlijk is niet alles positief maar op kinky verwijderen die dames hun reviews of je kan geen review maken . Neemt niet weg dat kinky zijn positie wel gebruikt naar believen. Bijzonder.
 
Mijn ervaring ook . Natuurlijk is niet alles positief maar op kinky verwijderen die dames hun reviews of je kan geen review maken . Neemt niet weg dat kinky zijn positie wel gebruikt naar believen. Bijzonder.
Inmiddels diverse mailwisselingen gehad met kinky. Zij weigeren mijn account te heropenen. Verschuilen zich achter onbetrouwbare signalen . Bullshit uiteraard is gewoon algoritme.
Fijn dat het hier wel kan om gewoon reviews te plaatsen
 
Ik heb toch andere, positieve ervaringen met Kinky.
Ook van mij zijn wel een recensies afgekeurd of zelfs naderhand nog verwijderd, maar..
Als ik klaag dat een adverteerder nep foto's gebruikt of diensten in de advertentie heeft staan maar deze in werkelijkheid niet aanbied dan treffen doen ze daar zeker wel wat mee. (wel met bewijs komen)
Al een paar keer meegemaakt dat ze dan de advertentie offline zetten en de adverteerder ter verantwoording roepen.
 
Vandaag een vierde keer dat een klant een 5 sterren review wilde maken op kinky maar ook die werd weer afgewezen omdat ze het niet geloofwaardig vinden dat alles 5 sterren krijgt. Jammer dat die klant niet op GR zit dan had hij het beter hier kunnen doen. Het is toch te gek voor woorden dat je zo je best doet en iemand vindt dat je 5 sterren verdient maar ze niet mag geven?
Als ik ze mail krijg er niet eens antwoord op.

Snap best dat ze moeten opletten voor fake reviews maar dan zijn de echte dus de dupe van de fakers.
Sorry de frustratie moest er even uit😅
 
Vandaag een vierde keer dat een klant een 5 sterren review wilde maken op kinky maar ook die werd weer afgewezen omdat ze het niet geloofwaardig vinden dat alles 5 sterren krijgt. Jammer dat die klant niet op GR zit dan had hij het beter hier kunnen doen. Het is toch te gek voor woorden dat je zo je best doet en iemand vindt dat je 5 sterren verdient maar ze niet mag geven?
Als ik ze mail krijg er niet eens antwoord op.

Snap best dat ze moeten opletten voor fake reviews maar dan zijn de echte dus de dupe van de fakers.
Sorry de frustratie moest er even uit😅
Bij Midhold BV houden ze niet echt van kritiek, kan daar geheel over mee praten.

Maar het is wel jammer dat als je 5 sterren krijgt ze niet verdient door een externe partij
 
Ja dan moeten ze dus voor een aantal dingen iets minder sterren gaan geven om het geloofwaardiger te maken. Vind het wel bizar. Maar ja als ik zou zeggen maak anders een profiel aan op GR en maak daar een recensie kan dat ook weer fake overkomen van een nieuw profiel die dan alleen 1 recensie heeft gemaakt. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijk ook niet 🤣
 
Je ziet op kinky vaak van die standaard recensies hoe goed de dvp wel niet was allemaal 5 sterren en ook nog eens in het engels geschreven. Je ziet gelijk als lezer dat ze geschreven zijn door de dvp zelf of een bekende van haar, in sommige gevallen zie je meerdere recensies onder elkaar die op deze manier zijn geschreven. Als je als kinky niet kan zien dat deze recensies fake zijn of op z'n minst verdacht dan ben je in mijn ogen stekeblind.
 
Laatst bewerkt:
De 3 die er bij mij staan zijn gewoon Nederlands en redelijk gedetailleerd ook. Denk dat ze uit voorzorg alles over 1 kam scheren en standaard geen 5 sterren meer accepteren. Leuk wel voor de dames die ze wel echt verdiend hebben maar ja accepteren en weer door ☺️
 
Laatst bewerkt:
Als ik ze mail krijg er niet eens antwoord op.
Ik heb best vaak mail contact gehad met de klantenservice, en altijd antwoord terug gekregen.
bijna altijd dezelfde dag.
En het is heus niet dat ik Kinky een hand boven het hoofd probeer te houden, want ik heb best vaak kritiek op ze gegeven op deze site.
Met name hun matige screening op nep foto's.

Maar de laatste jaren zit er wel veel verbetering in vind ik.
 
Als ik mail over andere vragen krijg ik ook altijd antwoord alleen niet over dit onderwerp. Een keer een standaard antwoord gekregen dat het geloofwaardig moet overkomen en ze daarom niet voor alle punten 5 sterren mogen geven. Maar waarom, als een klant het als 5 sterren heeft ervaren? Vind ik gewoon best irritant. Maar het is wat het is. Zolang ze maar tevreden zijn en terugkomen is eigenlijk al genoeg. Dan maken die reviews ook niet mega veel uit. Verbaasde me alleen weer even erover vandaag hoe dat weer ging ☺️
 
Tja, ik heb ook gehad dat tot 2x aan toe een review afgekeurd werd omdat er volgens hun te weinig informatie in stond ofzo.
1 daarvan werd eerst goedgekeurd en geplaatst, en een dag later verwijderd.
Was een negatieve recensie.
Ik heb toen gelijk mijn account bij Kinky verwijderd en nooit meer wat geschreven.
 
Als ik mail over andere vragen krijg ik ook altijd antwoord alleen niet over dit onderwerp. Een keer een standaard antwoord gekregen dat het geloofwaardig moet overkomen en ze daarom niet voor alle punten 5 sterren mogen geven. Maar waarom, als een klant het als 5 sterren heeft ervaren? Vind ik gewoon best irritant. Maar het is wat het is. Zolang ze maar tevreden zijn en terugkomen is eigenlijk al genoeg. Dan maken die reviews ook niet mega veel uit. Verbaasde me alleen weer even erover vandaag hoe dat weer ging ☺️
Zo herkenbaar. Ze hebben zonder mij te informeren mijn account gesloten . Teveel positieve reviews. Die ze eerst wel hadden goedgekeurd. Geen mogelijkheid om mijn account weer te openen . Ik hou het bij GR vanaf nu .
 
Denk idd dat men beter hier op GR kan plaatsen. Alleen niet iedereen heeft hier al een profiel. En nieuwe profielen worden volgens mij vaak in twijfel getrokken dus dat schiet ook niet echt op dat iemand speciaal voor een review een account aanmaakt
 
Zo herkenbaar. Ze hebben zonder mij te informeren mijn account gesloten . Teveel positieve reviews. Die ze eerst wel hadden goedgekeurd. Geen mogelijkheid om mijn account weer te openen . Ik hou het bij GR vanaf nu .
72 reviews zie ik..
Een gemiste kans van Kinky 🙄

Ik vind de reviews op Kinky trouwens wel heel prettig en informatief.
Dames die hun recensies uitschakelen bekijk ik met grote argwaan, en sla ik meestal op voorhand over.
 
Alleen wat als iemand verder geen berichten wil plaatsen en alleen een profiel aanmaakt om een review voor je te maken? Volgens mij is dat al eens gebeurt dacht ik. Maar dan komt het dus wellicht niet echt over in dat geval?
Een nieuwe lid is altijd verdacht vaak onterecht. Maar als je als nieuwe lid gelijk in je eerste post een recensie schrijft en verder maanden lang niet deelneemt aan het forum dan roep je dat ook een beetje op je af vind ik.
 
Alleen wat als iemand verder geen berichten wil plaatsen en alleen een profiel aanmaakt om een review voor je te maken? Volgens mij is dat al eens gebeurt dacht ik. Maar dan komt het dus wellicht niet echt over in dat geval?
Maar vaak wordt iemand lid ,plaats review. En komt nooit meer online.
Dan ben je terecht verdacht
 
Dat vind ik deels begrijpelijk maar ook weer niet. Ik heb 1 klant die was zo lief dat hij een review wilde maken voor me en speciaal daarvoor profiel maakte. Maar die heeft verder geen behoefte om topics te lezen en te posten enzo.
Dat is dan wel jammer dat dat dan meteen als verdacht wordt gezien. Waar moet ie dan een review plaatsen? Kinky waar je niet te positief mag zijn? 😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.743
Berichten
733.199
Leden
33.753
Nieuwste lid
Sletkapje
Terug
Bovenaan Onderaan