WHEM Moon (Chin), Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.774
19/07/21
2.664
17
Ik had vandaag behoorlijk zin, maar zocht iets in de buurt. Vriendelijk contact opgenomen. Reactie: Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?

Netjes geantwoord. Reactie: Stuur een selfie. Ik uitvoerig uitgelegd dat ik een nette kerel ben, maar geen foto's stuur. Als ze me niet moet, vertrek ik meteen weer. Maar weer: Stuur een foto.

Ik heb toen een foto gestuurd van Julio Iglesias. De andere kant negeerde me daarna gewoon.

Ik wil dit toch ff melden. We moeten respectvol zijn, maar we hoeven niet op ons knietjes en een foto te sturen om naar een DVP te mogen.

Ben weleens benieuwd hoeveel verschillende bookers er zijn voor de chinese dames. Sommige vragen idd een selfie anderen ook nog een foto met de entree op de achtergrond.

De dames zitten vaak alleen in een kleine ruimte. Ze willen voorkomen dat er ongure types binnen komen, waar ze bang voor zijn, of in ieder geval liever niet in hun kamertje willen hebben

Dat begrijp ik ook volkomen. Een keer stuurden ze me expres naar de overkant van de straat, zodat de DVP me eerst stiekem kon beloeren en door kon geven aan de planner dat ik door mocht lopen. Groot gelijk!

Maar ik zit er niet op te wachten om een foto op te sturen. En bovendien, die Kinky-Chinezen werken zelf toch ook allemaal met zwaar bewerkte foto's of nepfoto's?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan