WHEM Moontje Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een echte gezellig dame .wat ze zegt doet ze ook je krijgt echt waar voor je geld en ze geniet er zelf ook van ik zou het liefst elke dag na haar toe gaan wand een maal bij moontje geweest wil je nooit niks anders meer geloof me meen ik echt
 
@Willemmichielsen als je op de site in het hoofdmenu staat zit er rechtsboven een blauwe knop 'Plaats onderwerp'. Daar klik je op, selecteert privé-ontvangst in Noord Brabant en dan kun je je recensie schrijven. Rechts kun je de titel schrijven, links moet je even de optie Recensie selecteren. Vervolgens kun je daaronder je ervaring schrijven en divers mogelijkheden een cijfer geven.
Helemaal onderaan zit een knop 'Plaats reactie' waar mee je jouw recensie met ons deelt.
Hoop dat je zo aan de slag kunt!
 
Ben vorig jaar een aantal keer bij haar geweest. Lieve vrouw, iets voller, maar dat deert mij niet. Verder inderdaad oraal doet ze lekker en diep en allerlei standjes. Ook is ze spraakzaam en houdt van een goede zoen. Zeker geen verkeerde ervaring, wellicht dat ik nog eens een keer met haar afspreek maar er zijn wat andere prioriteiten :)

Kortom, absoluut niet verkeerd en kan haar wellicht zelfs aanraden als je van wat voller houdt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan