Recensie Mora, Korat, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spelletjes

Vaste klant
186
04/07/21
104
7
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/590934-mora
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Mora (niet de Mora van Mystique in Den Haag) geweest voor de eerste keer, werkzaam bij Thaise massagesalon Korat in Rotterdam Zuid. Ik ben wel eerder bij Korat geweest en toen was de beleving ook goed. In de advertentie staat vrolijk en lief en dat klopt 100%. Daar kan ook nog spontaan en bijzonder goede inzet bij. De foto's kloppen ook, ze heeft mooie grote zachte borsten en een mooi sprekend gezicht. Ik vond haar er jonger uitzien dan de leeftijd die in de advertentie staat. Ondanks dat ik binnen een half uur ook 2x moest douchen, zei ze dit rustig te doen. Toen ze aan het HP toe was, voelde ik dat dit mij niet binnen de tijd zou lukken, (bij mij werkt klaarkomen nu eigenlijk alleen met wat SM pijn beleving.) Dit had ik vrijdag al meegemaakt en met een HP zou ik van het restant verlost worden. Mora wilde graag dat ik toch een HP zou beleven; ze spoorde me steeds enthousiast aan en ik mocht haar aanraken, tevergeefs. Mora deed ook goed haar best met de algemene massage. Hoofd-en gezichtsmassage, voeten en handen, en zowel aan de voor- als achterkant voldoende BtB met haar borsten en lichaam. Ik voelde haar haartjes schuren. Dit alles binnen een half uur. De eerste minuten moest ze wat wennen met mij, maar toen ik een grapje maakte, was het ijs gebroken. Haar figuur vond ik, behalve haar borsten, naar mijn smaak iets te fijntjes, maar wel leuk om te zien. Dat is bij Thai meestal het geval. Ik ga zeker nog wel eens naar deze Mora terug voor een uur. Door haar inzet en lieve karakter kan ik haar zeker aanbevelen. Mora spreekt voldoende Nederlands wat mij betreft. Onze kamer was niet zo groot, maar alle kamers hebben een douche en zijn schoon. Het was misschien iets te warm op de kamer, maar beter dan te koud. Op de achtergrond zachte Thaise muziek. Eerst bellen in het halletje. Toen ik binnen op de gang stond, moest ik gelijk mijn handen reinigen en werd ik getemperatuurd. Ik had geen afspraak en direct werden 2 dames aan mij voorgesteld die geen afspraak hadden, waaronder Mora.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan