Recensie Mora, Mystique 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
161
29
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/591008-mora
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mora werkt al een tijd bij MTT, is een paar keer in het algemene forum van MTT wel genoemd en bij een andere recensie maar had nog geen aparte recensie. Ik heb haar vorige week voor het eerst ontmoet. Ik had op dit forum gelezen dat ze wel in de smaak viel. Ze staat als 26 op de site, en ik weet dat die bij MTT altijd zeker 5 jaar te laag staat, maar het uiterlijk viel mij toch iets tegen vergeleken met mijn verwachting. Wat ouder toch nog dan verwacht (ik heb 30-35 ingevuld maar twijfelde nog wel een beetje om nog 1 omhoog te doen), wat voller dan op de foto's lijkt (alhoewel de nieuwe eerste foto op Kinky wel wat beter ziet) en een ander gezicht dan ik op basis van de derde foto op Kinky had verwacht. Maar goed, dame zag er verder absoluut ok uit en verzorgd, zoals gebruikelijk bij MTT.

De massage was heel nat van olie en behoorlijk zacht, vond ik erg prettig. Niet heel veel teasen en het aanraken van de ballen die er in zat vroeg ik mij af of ze het nu expres deed of echt per ongeluk. Heel erotisch was het niet totdat ze ging focussen op de ballen en pik, gevolgd door B2B die ze vrij uitgebreid van de zijkant deed en na het omdraaien snel naar aftrekken ging met na vraagje daarover ook strelen over de ballen. Geen extra's aangeboden, ook niet gevraagd maar had ik wel voor open gestaan. Al met al een prima ervaring, maar toch net niet zo goed als ik bij sommige andere dames gewend ben bij MTT.

Kreeg wel de indruk dat ze, na wat opmerkingen ook op dit forum, beter proberen om de tijd vol te maken in plaats van echt altijd drie kwartier maken van een geboekt uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan