WHEM Morena, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janjanssens

Newbie
7
17/11/21
2


In het verleden een zeer slechte ervaring mee gehad. Adverteerd nu weer onder Morena, wijzigt meer van naam dan dat de wind draait.
Echt een afrader. Komt met allerlei dreigementen na de date. Heb zelfs kort overwogen de politie mee in te schakelen.
Je bent gewaarschuwd heren.
 
Is een soort toy boy. Klein meisje klein gerief. Zegt bijna niets. Een uur betaald stond na 25 minuten terug buiten. Als ik mij nog goed herinner heeft ze mij
afgetrokken en gaf zij geen signal dat ik haar mocht neuken. Ze was toen één van mijn eerste ervaringen. Zo'n klein meisje neuken is misschien iets waar veel mannen naar opzoek zijn, maar het het is niet mijn ding. Ik wist niet dat ze zo
fijn en klein was tot ik ze zag.
 
Laat ze zich pijpen,en neukt ze je dan zelf ook?
Vind er haar wel leuk uitzien , maar vind die kleine borstjes wel jammer. Maar da's persoonlijke smaak natuurlijk.

En klein, hoe groot is zij?
 
Ergens een review dan ? Kan het niet vinden zo direct...of was het onder andere naam misschien ?

Dit gaat er over.

 
Ik ben verschillende keren bij haar geweest, nu wel bijna een jaar geleden. Steeds goede service gehad. IK was toen ze net in Antwerpen aankwam ook haar eerste klant.
Het is inderdaad een speciale. Ik denk dat je wel haar type moet zijn om goede service te krijgen. Bij mij is ze zowel actief als passief geweest. Ze is niet groot geschappen maar werd steeds zonder problemen hard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan