WHEM Morena,club A15 Gorinchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, helaas. En, hoewel best in de buurt, eigenlijk zelfs nooit bij Club A15 in Gorinchem geweest. Misschien toch eens overwegen, want dit is zeker een beauty.
 
Nee, helaas. En, hoewel best in de buurt, eigenlijk zelfs nooit bij Club A15 in Gorinchem geweest. Misschien toch eens overwegen, want dit is zeker een beauty.
Toch maar eens proberen dan. Het is wel een club, maar je kunt ook gewoon een afspraak maken net als in een privehuis. Veelvuldig gedaan met Lisa en Paulina!
 
Toch maar eens proberen dan. Het is wel een club, maar je kunt ook gewoon een afspraak maken net als in een privehuis. Veelvuldig gedaan met Lisa en Paulina!

Ja, weet ook niet waarom. Maar gevoelsmatig is het voor mij 'de andere kant op', terwijl het helemaal niet zo ver is. Ooit in de krant een reportage gelezen over hoe ze een gehandicapte autistische jongen daar altijd keurig ontvingen. Zijn moeder ging dan mee en die maakte op de parkeerplaats kruiswoordpuzzels tot zoonlief weer terugkeerde na een bezoek aan een dame. Dus dat zegt wel iets over de club.
 
Mocht je er heen gaan een kleine tip: mijn navigatie stuurde mij naar een parkeerplaats onder aan de dijk waar ik voor een gesloten slagboom uitkwam. Je moet echter zijn bij de parkeerplaats bovenaan de dijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan