WHEM Morgan, Priveontvangst, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren.
Ik ben in het verleden een aantal keer bij deze dame geweest. Ze ontvangt op diverse locaties. In de buurt van Den Bosch, Breda en ook Antwerpen dacht ik. Met name in bepaalde hotels waar je discreet naar binnen kan.
Over de dame. De dame is zeker echt. Is niet de dame van de foto's maar je hebt wel een beetje een beeld wat je kan verwachten. Dame is geen model maar zeker niet lelijk (tuurlijk kwestie van smaak).
Over de dame zelf. Dame is heel vriendelijk en super geïl. Ze doet wat ze beloofd. Is duidelijk wat er kan en wat extra kost. Maar het is het meer dan waard. Tongzoenen is goed. Pijpen heel variërend (diep met veel spuug). Neuken is heel goed. Ze kan veel hebben. Ook anaal. Dame
wordt zelf supergeil van alles.
Volgens mij heeft ze haar telefoon alleen aan staan als ze ontvangt.
Ik vind het echt een aanrader. Bij twijfel zeker proberen. Maar als haar advertentie online staat moet je er snel bij zijn. Ik vermoed dat ze best wat vaste klanten heeft want ze verleend echt een prima service en doet haar werk met passie.
 
Ze adverteert volgens mij altijd doordeweeks. Meestal 1 of 2 dagen achter elkaar. Zodra de advertentie geüpdate is dan is meestal beschikbaar. Dus gewoon de advertentie in de gaten houden. Overigens wel apart dat er zo weinig recensies over haar staan. Het enige wat ik me kan bedenken is dat mensen geen goede reclame willen maken.
 
Vandaag bezocht. Dame is inderdaad geen foto model, ziet er gewoon uit als bijvoorbeeld je buurvrouw.
In advertenties staat "kontje" maar dat is wel wat forser. "tje" mag er wel af zeg maar.
Begrijp zowel positieve als negatieve reviews.

Positief: leuk gezichtje, vriendelijk en enthousiast.

Negatief: lopende band werk. En daardoor is haar planning een zooitje.

Neutraal: pijp skills wel okay, niet speciaal. Intiem ook wel prima. Anaal niet gedaan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan