Recensie Morgan 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gamerpoost

Vaste klant
Forumpionier
105
13/07/21
26
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/het-echte-genot.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb het,geluk,gehad om deze;dame een tiental dagen geleden te mogen bezoeken…amai zeg … als je spreekt van een GFE , dan moet je zeker bij haar zijn. Tongt zalig, en veel, ze kreeg er maar niet,genoeg van. PZ was uitstekend, ballen niet vergeten en ook rimmen…man man man, wat was me dat. Dan 69, zalig… verschillende standjes om in reverse cowgirl te eindigeN. Erna nog ruim de tijd om na te keuvelen , en tongen was zeker weer aan de orde.… als Ze zo verder ging zou ik opnieuw begonnen zijn, maar de tijd was op.
Herhalingsgevaar (voor mij, en wandel wandel al lang) : heel groot ! Ik ga er zeker nog terug. behandel haar met veel respect en je krijgt veel terug ! Eigenlijk mag ik dit hier niet schrijven, wanot misschien is ze straks overbezet. Beste id regio ! En nee , ik ben haar sponsor niet, allee, tenzij ik bij haar langs ga ;)

 
Heb het,geluk,gehad om deze;dame een tiental dagen geleden te mogen bezoeken…amai zeg … als je spreekt van een GFE , dan moet je zeker bij haar zijn. Tongt zalig, en veel, ze kreeg er maar niet,genoeg van. PZ was uitstekend, ballen niet vergeten en ook rimmen…man man man, wat was me dat. Dan 69, zalig… verschillende standjes om in reverse cowgirl te eindigeN. Erna nog ruim de tijd om na te keuvelen , en tongen was zeker weer aan de orde.… als Ze zo verder ging zou ik opnieuw begonnen zijn, maar de tijd was op.
Herhalingsgevaar (voor mij, en wandel wandel al lang) : heel groot ! Ik ga er zeker nog terug. behandel haar met veel respect en je krijgt veel terug ! Eigenlijk mag ik dit hier niet schrijven, wanot misschien is ze straks overbezet. Beste id regio ! En nee , ik ben haar sponsor niet, allee, tenzij ik bij haar langs ga ;)

Zijn het recente foto's? Op haar andere advertentie schrijft ze " volslank "….
 
De foto's zijn correct. Leeftijd kan een paar jaar verschillen mr zeker geen 5 jr ouder. Volslank zou ik niet zeggen, eerder gebwoon. 175cm voor 70 kg vind ik niet echt volslank, mr dat is mijn gedacht natuurlijk ?
 
Die valse tanden zijn gemakkelijk te herkennen. De natuur maakt namelijk geen witte tanden, en bij haar is dan nog eens elke tand perfect gevormd is en symmetrisch. Zoiets kan alleen in een atelier door mensenhanden gemaakt zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
heeft er nog iemand contact gehad met haar ? Ik zie de ad verschijnen, mr als ik bel dan krijg ik gelijk antwoordapparaat. Berichtjes worden niet beantwoord. Of misschien heb ik hier,iets verkeerd gezegd, ik zou niet weten wat ( alleen maar lof), en heeft ze dit gelezen of te horen gekregen ?
Kortom, nog iemand contact met haar (gehad) ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan