Recensie Morgana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.726
30/06/21
4.673
56
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3022735-morgana
Totale kosten (in euro)
250
Het ontmoeten van Morgana was een grote verrassing voor mij.
Qua uiterlijk vind ik haar mega aantrekkelijk: klein, mooie borstjes, piercings en een geweldig lijf vol met zorgvuldig uitgekozen tattoos: mysterieus.

Ik was gelijk geintrigeerd toen ik haar foto op de app binnenkreeg en later haar profiel ook online kwam.

Ik ben gelijk in de pen geklommen en de afspraak was snel gemaakt via WhatsApp, de locatie was gemakkelijk te vinden.
Appartement zelf is "mwa', maar schoon.

Morgana was vanaf het eerste moment erg vriendelijk, met een prachtige glimlach. Ik voelde me al snel op mijn gemak, wat normaal gesproken niet zo snel het geval is. Morgana is inderdaad prachtig (vind ik!), met enkele verborgen kenmerken die het nog beter maakten! Die tong was even wennen, maar daarna...damn, dat zouden er meer moeten doen 🤪

Ze bood me een geweldige ervaring, ze wil echt dat je een geweldige tijd hebt.
Nou... ik probeer altijd hetzelfde te doen, dus er was vuur tijdens het uur dat we samen waren.

Ze (tong)zoent met veel enthousiasme en haar bj... precies zoals ik het wil: kleddernat, diep en lang.
En die tong weer hè....das gewoon fantastisch en ze weet hem ook goed te gebruiken 😆

Ze smaakte ook geweldig, wat resulteerde in geweldige seks waarna ik eigenlijk langer wilde blijven, maar we hadden maar één uur.

Ze gaf me een perfecte herinnering, want dames met haar uiterlijk zie je maar zelden...en als het dan ook nog eens een geweldig uurtje is...
Yep, ik ga zeker terugkomen, eerder dan ik zelf weet vermoed ik 😋

P.S.
Haar Engels is minimaal. Ze doet haar best, pakt soms even de vertaalapp, maar verder ging het gewoon "vanzelf" 👌

Terug
Bovenaan Onderaan