Recensie Morgana, Amsterdam 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3022735-morgana
Totale kosten (in euro)
200
Ik ontmoette Morgana enige tijd geleden, tijdens haar 'eerste periode' in Amsterdam. Ze is eigenlijk absoluut niet mijn type, maar de recensies en haar spannende lichaamsbewerkingen maakten nieuwsgierig. Ze ontving in een degelijke studio, waar het eenvoudig parkeren was en goed anoniem.
De dame oogt exact als op de foto's, al heeft ze in het echt een vel jeugdigere uitstraling. Ondanks de zeer volwassen beschilderingen is ze eerder een meisje dan een vrouw. Ik val daar niet echt op.
Ook in haar doen en laten vond ik haar weinig ontwikkeld. Ze was duidelijk niet de initiatiefnemer in bed. Haar bijzondere 'feature' van de gesplitste tong is een bijzondere ervaring, maar eigenlijk vooral een beetje freaky. Intrigerend en raar, maar niet geil en opwindend (voor mij). Ik was de hele tijd aan het denken of dit geen pijn zou doen. Ik voelde ook geen bijzondere extra's bij het pijpen.
De sex was bets lekker, maar zeker niet opvallend passioneel. Ze was gewillig en liet veel gebeuren en het is leuk om haar vast te pakken en heen en weer te bewegen (ze is zo klein). Toch miste ik de vrouwelijkheid en curves. Het was niet slecht, maar meer ook niet.

Terug
Bovenaan Onderaan