WHEM Motel Chadim

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saskyto

Vaste klant
146
23/08/22
548
17
Ik ben niet zo ervaren op gebied van privéontvangt... Hoe betrouwbaar zijn de meiden in motel Chadim te Wetteren? Ligt op een kwartierje van bij mij thuis en ik zie er regelmatig meiden adverteren die soms te mooi lijken om waar te zijn. Indien het ok is, hoe is het daar qua privacy? (moet je langs een receptie of kan je recht de kamers in zoals in motel e40, is er parking achteraan, etc?)
 
Ik ben niet zo ervaren op gebied van privéontvangt... Hoe betrouwbaar zijn de meiden in motel Chadim te Wetteren? Ligt op een kwartierje van bij mij thuis en ik zie er regelmatig meiden adverteren die soms te mooi lijken om waar te zijn. Indien het ok is, hoe is het daar qua privacy? (moet je langs een receptie of kan je recht de kamers in zoals in motel e40, is er parking achteraan, etc?)
Kamers zijn netjes en qua privacy ook goed. Grote parking achteraan en je hoeft geen receptie voorbij. De meiden doen zelf de deur open en begeleiden je naar de kamer.
Qua ervaring met de meiden hangt het natuurlijk van de meid zelf af.
Ik heb er al zowel mijn beste als slechtse ervaring gehad.
 
Kamers zijn netjes en qua privacy ook goed. Grote parking achteraan en je hoeft geen receptie voorbij. De meiden doen zelf de deur open en begeleiden je naar de kamer.
Qua ervaring met de meiden hangt het natuurlijk van de meid zelf af.
Ik heb er al zowel mijn beste als slechtse ervaring gehad.

Dus als ik het goed begrijp zit daar niemand en ga je gewoon via een hoofdingang naar binnen met de meid? Of kan je bijvoorbeeld zoals in motel e40 recht de kamers in vanop de parking?
 
Dus als ik het goed begrijp zit daar niemand en ga je gewoon via een hoofdingang naar binnen met de meid? Of kan je bijvoorbeeld zoals in motel e40 recht de kamers in vanop deB

Dus als ik het goed begrijp zit daar niemand en ga je gewoon via een hoofdingang naar binnen met de meid? Of kan je bijvoorbeeld zoals in motel e40 recht de kamers in vanop de parking?
Bij aankomst op de parking stuur ik een berichtje en dan laat de dame je aan de zijdeur binnen en ga je samen naar de kamer. Nog nooit iemand anders gezien dan. Rechtstreeks op de kamer lukt daar denk ik niet. Toch niet de kamers die ik al gezien heb.

Ik vind het er wat louche. Denk dat de meeste dames daar ook Roemeens zijn. Is het daar onlangs gerenoveerd, want langs de buitenkant lijken er wat dingen veranderd/vernieuwd (?)
Ik denk dat er veel louchere etablissementen zijn hoor. De buitenkant ziet er mss verouderd uit, maar de binnenkant is wel gemoderniseerd. Zeker geen klagen over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan