Recensie Mrs. Andrea, Den Haag, Hunsestraat 37 b3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mrs. Andrea werkt al heel lang in de straat, ooit begonnen met normale sex in het pand Hunse 51/Geleen 23, later als meesteres in Geleen 76, tegenwoordig Hunse 37 b3, dat is de linker erker op de eerste verdieping als je voor het pand staat.

Ik had haar wel eens bezocht, zelfs nog voordat ze meesteres werd, en ook een paar keer in de Geleenstraat 76. Maar al jaren niet meer. Ik wandel bijna alleen overdag en zij werkt 's avonds, dus ik zag haar ook nauwelijks meer. Maar ik had haar altijd onthouden als een mooie sympathieke vrouw.

Qua kinky/SM ben ik over het algemeen meer van het soft-erotische werk, maar ik heb af en toe ook ervaren dat een zweepje best lekker kan aanvoelen, dus ik wilde ook eens een puur op spanking gerichte sessie ondergaan. Hiervoor heb ik ook een poll gemaakt waarin ik de leden om advies vroeg.

Toen ik een keer 's avonds rond half acht in Den Haag was, dacht ik: nu moet het maar eens afgelopen zijn met eindeloos fantaseren en moet het er maar eens van komen. Dus ik onderweg naar de Geleen, half hopend en half angstig dat ik Mrs. Andrea in haar erker zou zien zitten 😅 . En ja hoor, ze zat er. Nu geen tijd gaan rekken met rondwandelen, maar gelijk de knoop doorhakken. Oogcontact zoeken, ik gebaarde dat ik naar boven wilde komen, en vroeg aan de deur "Can you spank me?" Dat kon, dus ik naar binnen.

Prettig aan Mrs. Andrea is dat ze geen overdreven harde meesteres is die gelijk begint te commanderen, maar rustig vraagt wat precies de bedoeling is. De "achterkant" (rug/kont) spanken terwijl ik op het bed lig, ze mag zelf weten waarmee en hoe hard ze gaat, ik laat het wel weten als het te hard wordt. Met diverse floggers en andere slaginstrumenten is ze een half uur bezig geweest, best hard, het deed "lekkere pijn", op het randje van wat nog te verdragen was af en toe. Alleen de "cane" vond ik te ver gaan. Ze zei nog dat ik best veel kon hebben :sneaky:.

Na afloop van deze afstraffing kreeg ik mijn beloning: een heerlijke handjob met olie. En met een gloeiende achterkant (die ik nu nog voel) weer richting huis.

Ik ben blij dat ik Mrs. Andrea na al die jaren weer ontdekt heb.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan