Welke meesteres van de Haagse ramen voor een spankingsessie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welke meesteres van de Haagse ramen voor een spankingsessie?

  • Mrs. Isabella (Geleenstraat 23 k3)

    Stemmen: 2 18,2%
  • Mrs. Andrea (Hunsestraat 37 b3)

    Stemmen: 5 45,5%
  • Mrs. Denise (Geleenstraat 23 k8)

    Stemmen: 2 18,2%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    11

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.742
30/06/21
4.360
62
Stel dat ik eens goed gespankt wil worden. Welke meesteres die achter de Haagse ramen werkt is daarvoor het meest geschikt?
Ik denk dan aan een 30 min/100 euro -sessie.
In de poll wat dames die al in mijn hoofd zitten. Andere suggesties worden op prijs gesteld. Wel liefst beperkt tot de ramen in Den Haag.
N.B. Ik kan in de "op zoek" en "BDSM"-secties geen poll maken, daarom maar hier gedaan.
 
Stel dat ik eens goed gespankt wil worden. Welke meesteres die achter de Haagse ramen werkt is daarvoor het meest geschikt?
Ik denk dan aan een 30 min/100 euro -sessie.
In de poll wat dames die al in mijn hoofd zitten. Andere suggesties worden op prijs gesteld. Wel liefst beperkt tot de ramen in Den Haag.
N.B. Ik kan in de "op zoek" en "BDSM"-secties geen poll maken, daarom maar hier gedaan.
Ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met meesteressen in de Geleenstraat maar ben wel bij giulia geweest en die kan best stevig spanken mijn billen waren goed gekleurd nadat ik bij haar ben geweest.
 
Niet heel veel stemmen, maar Mrs. Isabella en Mrs. Andrea staan gelijk... aangezien Mrs. Isabella mogelijk niet meer terugkomt (gerucht op citygirl) zal het waarschijnlijk Mrs. Andrea worden.
Kan nog wel een tijdje duren voor het ervan komt.
Iedereen bedankt voor het meedenken en stemmen tot zover.
 
Ter informatie: het is Mrs. Andrea geworden.
Nu met een gloeiende rug en achterste op weg naar huis. :sneaky: Recensie volgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan