Recensie Mrs. Cindy Geleenstraat 76 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hunze2

Vaste klant
150
18/08/21
1.127
12
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag had ik geluk Mrs. Cindy stond vrij, dus vlot naar boven.
Even een wasje en toe kwamen de big tools tevoorschijn, langzaam steeds groter cq dikker.
En toen ik opgewarmd was haar handje. Ik kom al jaren bij haar en ze blijft me boeien.
 
Prachtige ervaren Meesteres. Op zich bijzonder dat ze weer terug is na een aantal jaar afwezigheid. Maar tegelijkertijd ook weer niet.
Ik heb haar meermalen meegemaakt, maar eigenlijk nooit een op een. Altijd in trios. Met Bridget, met Marina, met Nina, met Miruna en met Dominique.
Daar moest ik dit jaar maar eens verandering in brengen. Zij is tenslotte een ware fistkunstenares.
 
Ik lees net dit topic en de bijbehorende recensie... Is dit serieus DÉ Cindy? De Blonde dame die lange tijd geleden in de Geleen stond? Ik weet dat ze tussendoor nog een tijdje in Dordrecht in een privéhuis heeft gewerkt. Zou gaaf zijn, als ze terug is.
 
Ik lees net dit topic en de bijbehorende recensie... Is dit serieus DÉ Cindy? De Blonde dame die lange tijd geleden in de Geleen stond? Ik weet dat ze tussendoor nog een tijdje in Dordrecht in een privéhuis heeft gewerkt. Zou gaaf zijn, als ze terug is.
Er waren toen twee Cindy's Op no. 23. Jij bedoeld denk ik de NL Cindy. Die heeft inderdaad een tijdje in Dordrecht gewerkt.
Ik beschreef de Bulgaarse Cindy. Die is inderdaad sinds ruim een jaar weer terug in de straat op no. 74/76.
 
Er waren toen twee Cindy's Op no. 23. Jij bedoeld denk ik de NL Cindy. Die heeft inderdaad een tijdje in Dordrecht gewerkt.
Ik beschreef de Bulgaarse Cindy. Die is inderdaad sinds ruim een jaar weer terug in de straat op no. 74/76.
ah oké, ben niet zeker of ik Bulgaarse Cindy ken. Ik doelde inderdaad op NL Cindy. Maar ik begrijp dat Bulgaarse Cindy ook goed is dus.

Er waren toen twee Cindy's Op no. 23. Jij bedoeld denk ik de NL Cindy. Die heeft inderdaad een tijdje in Dordrecht gewerkt.
Ik beschreef de Bulgaarse Cindy. Die is inderdaad sinds ruim een jaar weer terug in de straat op no. 74/76.
Schiet me toch net te binnen dat ik Cindy zeker wel ken! Sterker nog, erg goede ervaringen mee gehad. Super dat ze terug is!
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Cindy beheerst het spel van opgeilen en dirty talk tot in de puntjes. Ging vroeger naar mrs Marina, die natuurlijk nog steeds prachtig is, maar nu Cindy.
Er kan heel veel bij haar en voor je het weet staat inderdaad Bridget of een andere dame klaar om mee te spelen, maar altijd binnen je eigen grenzen.
Vandaag extreem heftige fisting, strakke popperscontrole door Cindy en geweldige anale orgasmes liep nog minuten na te trillen. Ik ga deze keer niet 6 weken wachten voordat ik weer langsga;)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik hier las dat Cindy weer in Den Haag is, toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Het is niet zo dat ze er net is natuurlijk. Maar het was me nog niet eerder opgevallen en ik kom vrijwel nooit meer in Den Haag.
Van een andere forumbezoeker heb ik het email adres van Cindy gekregen en haar meteen een mailtje gestuurd.
De reactie volgde snel. Ze stuurde me haar telefoonnummer omdat via whatsapp gemakkelijker was.
Het contact was snel en prettig en ik vroeg haar of ze woensdagmiddag tijd had, rond 16:00. Cindy gaf eerlijk terug dat ze die dag een klant had vanaf 11 uur (!) die in principe en ze wist pas om 16:00 of ik 17:00 bij haar kon komen.
Omdat ik graag na al die jaren wel weer eens naar Cindy wilde, ben ik toch maar naar Den Haag gereden in de hoop dat het allemaal ging lukken.
Om 16:00 helaas, het bericht dat het om 17:00 niet zou lukken. De klant bleef nog langer (!).

Ze zou me om 18:00 laten weten of het dan zou lukken.
Ik had inmiddels al heel veel rondjes gelopen en kwam ineens een andere bekende tegen. Net zo bizar lang geleden als toen ik Cindy voor het laatst had bezocht. Hetgeen tot mijn schrik wel eens meer dan 15 jaar kan zijn geweest.
Het was Karin, waar ik destijds de meest geile en perverse sessies mee had gehad. Met deze zekerheid en de onzekerheid voor wat betreft Cindy, ging ik naar binnen bij Karin.
Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Van wat er toen was, was nu niets meer over en het was allemaal ongeïnteresseerd, niks kinky, niks niks niks...
Het kostte me dan ook geen moeite om niet klaar te komen en ik rondde het gebeuren op den duur maar snel af.
Helaas had Cindy ondertussen iets eerder dan 18:00 geappt dat het zou gaan lukken maar die had ik dus gemist.
En, niet vreemd, was ze inmiddels alweer met een andere klant aan de gang.
Dat zou tot 18:45 duren. Tja... ik nog niet klaargekomen, tot nu toe alleen maar uren gewacht... en dacht, dat beetje wachten kan ook nog wel. Ondanks het feit dat ik dan zeker geen tijd voor een uur meer had en daarna als de sodemieter naar huis moest rijden.
Nou, daar heb ik geen spijt van gehad.
Cindy herkende ik niet meer zoals ik haar van heel lang geleden in gedachten had, maar zag er zeker nog geweldig uit.
Prachtige kamer, overal flesjes poppers van mijn favoriete merk, vriendelijke ontvangst, dus ik snel uitkleden en liggen op haar grote bed.
Man wat een sessie werd dag. Ik had aangeven wat mijn diepste wensen waren en daar speelde ze, ondanks dat we maar een half uur hadden, perfect op in.
Met name de sounding was een openbaring. Ze begon hiermee en ik zei nog, voorzichtig, heh, niet te dik... ze lachte alleen maar.
En voor ik het wist zat de sound erin... heerlijk!
Het lachje bleef bij Cindy.... ze dacht dat er nog wel een sound in zou kunnen. Wat?!
En ja hoor, een tweede schoof erbij. Man wat goddelijk!
Maar toen... toen kwam een derde... een vierde en een vijfde... Damn, dat had ik nog nooit meegemaakt. Wat ontzettend geil was dat zeg!
Uiteraard moest ik van de Meesteres heel veel poppers snuiven en kwam vervolgens haar vinger ook bij mij naar binnen... en nog een en nog een en voor ik het wist was ze me zo ongeveer aan het fisten.
De sounds gingen eruit en ik moest mijn voeten door de lussen van de riemen die boven het bed hingen, steken.
Lekker de hoogte in zodat Cindy me lekker met haar strapon kon neuken. Haar benen onder die van mij door, de grote dildo naar binnen, wat wel even slikken was maar doordat ik van Cindy heel veel poppers kreeg al snel veranderde in een heerlijk gevoel. Ze Begon me heerlijk te neuken, iets dat haar zichtbaar plezier deed. Ze had het naar haar zin en deed er voor het gevoel ook nog even een sound is. Heerlijk!
Na de neuk sessie mochten mijn benen weer naar beneden en kwam ze boven me hangen. Haar speeksel liet ze in mijn mond lopen, gaf me poppers en nam een volgespoten condoom, dat ze in mijn mond liet lopen. Ze lachte er zeer tevreden bij en draaide zich om zodat haar kut boven mijn zicht hing terwijl ze aan mijn pik trok.
Er bleef telkens aftand tussen haar heerlijke kutje en mijn gezicht. Ze richtte zich op en liet nog een condoom leeglopen terwijl ze me gebood daarna poppers te nemen en mijn pik klaar te trekken.
Nou, dat kostte me verdraaid weinig moeite kan ik zeggen en ik kwam echt heerlijk klaar.

Ondanks dat het lang geleden was en een andere tijd lijkt dat ik Cindy vroeger bezocht, is ze eigenlijk alleen maar beter geworden.
Dus, mij gaat ze zeker vaker zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan