WHEM Mrs Katharina, Kruibeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je ziet wat deze meesteres/dokter allemaal doet. Dan zou ik graag bij haar langs gaan. Alleen de aanbetaling van te voren houdt mij tegen. Ook al is zij te vertrouwen. Zonde dat meerdere meesteressen een aanbetaling vragen. Al snap ik het wel aan de ene kant ivm met fake klanten

Ben er reeds bij geweest en heb toen ook de aanbetaling gedaan zoals afgesproken. Afspraak verlopen zoals afgesproken en heb het mij niet beklaagt. Zoekt echt je grenzen op

Ik heb voorlopig andere ervaring.

Heb haar eerst gecontacteerd om te zien of wat ik in gedachten had wel mogelijk was.

Het risico genomen en de aanbetaling gedaan.
De dag erna (vorige donderdag) liet ze me in de voormiddag weten dat ze in de namiddag de beschikbare data ging doorsturen.

Sindsdien, niets meer gehoord.
Zaterdag herinnering gestuurd, niets.
Maandag (gisteren), mailtje gestuurd dat ik het spijtig vond dat er nog niets concreet afgesproken was en dat ik bij deze dus een terugbetaling vroeg.

Haar geprobeerd te bellen: meteen voicemail.

Bij een aanbetaling verwacht ik wel dat de communicatie quasi dagelijks verloopt (zeker als de aanbetaling gebeurd is). Geen communicatie zorgt voor wantrouwen !

Hoe langer het duurt, hoe minder zeker ik ben dat de afspraak zal doorgaan en/of dat ik ooit mijn geld nog weerzie...

Terug
Bovenaan Onderaan