nadat we alle drie wap zijn en ik als bttm slet keihard ben door geneukt door zowel Daniel en Lauren gaat t even chil. Het is bijna 12h00 als de 2 bbc vrienden app-en dat ze 15-20 minuten later zijn. Even opfrissen en het extreem wap zijn neemt wat af.
De 2 maten weten dat wij wap zijn en nemen zelf alvast wat Xtc en kamagra onderweg. Geen idee hoe ze bij ons komen aan de Schieweg......maar ze zijn al in de stemming en app-en Lauren op haar vraag foto's van hun choco staven! Wow, gilt Lauren, slet dat wordt een echte bbc gangbang!!
Lauren vraagt; nog iets meer wap worden op GHB? Ja, zeg ik, zij zegt je zult t nodig hebben.
Lauren geeft mij een (zelf meegenomen) buisje G in een glas ijsthee. Daarna fris ik mijzelf even snel op onder de douche. Terwijl ik onder de douche sta, nog wel behoorlijk wap, trekt Lauren de douche deur op en vraagt of ik dorst heb.....?!? Daniel staat vlak achter haar, ze zegt op je knieën en ze draait de douche uit. Daniel komt naar voren en zijn half slappe dikke bbc hangt voor mijn mond. Wil je poppers vraagt ze, ik knik: Ja!
Neem 2 flinke snuiven en weet wel wat er komen gaat.....Lauren staat achter Daniel en heeft zijn pik vast.
Dan komt er een klein straaltje pis uit de pik, mond open gebied Lauren en de straal wordt groter.
Daniel pist zijn blaas leeg in mijn mond en ik drink t deels op. De rest loopt langs mijn mond en gezicht in de douche. Als hij uitgepiest is spoel ik mijn af en Daniel frist zich op onder de douche. Ik droog me af en ga naar t bed. Even chil liggen zegt Lauren.
De G begint te werken en ik ben weer echt lekker wap an t worden.
mijn bttm pikkie zit al vanaf t begin opgesloten in een chasity cage,, Lauren heeft t sleuteltje! Ze vraagt nu heel lief, terwijl ik op t bed lig:; gaat t goed? Klaar voor wat komen gaat? Ze lacht tevreden en zegt: je bent zo mijn bbc gangbang slet!!
Terwijl ik even chill op t bed lig, de G begint langzaam te werken staat Daniel zich af te drogen. Zijn dikke pik bungelt op en neer. Man man man, wat een een staaf denk ik en knal van geiligheid! Lauren wisselt ondertussen haar strapon voor nog wen maatje groter: een dikke 30x6 lange caramel kleur bindt ze voor, deze hangt tot aan haar knieën. Wat een geil plaatje.
Kom van t bed af, zegt ze tegen me: op je knieën naast t bed. Met je rug naar de dubbele deuren in de ruimte. Pak poppers, maar je mag nog noet nemen! Daniel biedt je pik aan en laat de slet je zuigen!
Lauren doet de dubbele deuren dicht hoor ik en vermoed dat ze de deur gaat open voor de 2 bbc maatjes.
Ik zuig en lik ondertussen de groeiende staaf en hoor wat geluiden in de ruimte achter me. De muziek staat aan, lekkere trance.
Dan hoor ik de deuren open gaan en meerdere stemmen. Lauren zegt: zo, mannen, hier is mijn sletje al aan t zuigen! Willen jullie ook hard gezogen worden? 2 zware stemmen zeggen tegelijkertijd: Ja!
Links en recht van mij en Daniel komen de BBC's in beeld voor mij.
Ik kijk omhoog, zie 2 negers: niet zo slank en glad als Daniel maar wel minstens zulke grote pikken. Beide cockring om! Nu mag je wat poppers slet, zegt Lauren. Ik schud en draai t potje open, neem 3 flinke snuiven en begin te vliegen! De X icm de G en de poppers golven door mijn lichaam: ik ben goed wap en geil!
Om de beurt zuig ik de 3 groeiende pikken, wat een dikke zware bbc zijn dit, niet normaal!!
Dit duurt naar mijn beleving 5 minuten tot ze alle drie (geholpen door de kamagra) knalhard zijn en hoor dan Lauren zeggen: deze slet moet geneukt worden!!

Op je knieën, voorover met je gezicht tegen de grond en je reet omhoog in de lucht! Houdt je poppers bij je!
Ik voel een flinke dot glijmiddel op mijn sterretje gesmeerd worden door Lauren en ze duwt enkele vingers naar binnen. Wie als eerst?
1 van de 2 net binnengekomen BBC zegt: ik!! En, Oh ja zegt Lauren: deze slet wordt alleen bare geneukt!!
Ik heb mijn kontje recht omhoog, neem flink poppers en voel de eikel tegen mijn gaatje aan! Ik vlieg van geiligheid en hoor mezelf zeggen: neuk me!!!!
De neger duwt langzaam zijn eikel naar binnen, oef, deze is dikker dan Daniel! Hij vult mijn reet helemaal, Lauren gilt van de geilheid: neuk deze slet goed door!!
Dan begint hij te pompen en ik voel de bbc in en uit mijn kont gaan, mega geil ben ik.
In deze positie wordt ik om de beurt door alle drie de bbc's doorgeneukt tot ik niet meer kan.
Ik ben door 3 mega bbc's helemaal suf geneukt, zij verdelen de energie over 3 man, ik moet alles alleen verwerken. Maar man man man wat een geile situatie!
Heel even chill, de 3 bbc gaan op t bed zitten met de rug tegen de muur en spelen wat met hun half slappe pikken! Heel geil uitzicht terwijl ik even sta, wap en geil.
De mannen willen nog wat wap spul, de 2 laatste krijgen wat G, Daniel neemt wat C en Lauren is ok.
Ze zegt tegen mij, het is een uur geleden dat je G genomen hebt, wil je nog wat? Het is nu 13h30 en we gaan nog minstens 1.5 uur spelen!
Ja, lekker, geef ik aan en krijg een buisje G.
Dan zegt 1 van de mannen, kan de slet die grote strapon van jou wel aan? Dat is nog wat groter dan wij zijn........

Ik heb mijn slet goed getraind zegt ze, als hij zo weer wat meer wap is van de G dan gaan we t beleven!!
Lauren gaat de sling ophangen in het bedframe, voorbereiding voor straks. 1 van de 2 bbc maatjes gaat op de rand van t bed zitten en biedt zijn slappen pik aan mij aan!
Ik ben zo geil dat ik direct op mijn knieën ga en hem beginnen te likken en te zuigen. Lauren kijkt tevreden terwijl de andere maat haar helpt met de sling bevestigen.
Daniel, roept Lauren, ga op de handen en knieën met je reet naar de slet gericht naast Vincent zitten! Slet, vergeet zijn pik niet en rim zijn kontgat!
Ik pak de poppers en neem een klein snuifje, lichtjes komt een golf van sletterigheid door mijn lijf en ik zuig Vincent en rim Daniel, heerlijk die chocolade lijven! Dit duurt zo een 5 min en is Lauren klaar met de sling. Ze vraagt of ik er ik ga liggen, ik sta op, ben wat wankel door de wap maar zij en Daniel helpen mij erin. Benen in de lussen, ga goed onderuit liggen zodat mijn kontje goed toegankelijk is. Ik voel me zo een echte slet!! Lauren geeft mij de poppers aan, nog niks doen zegt ze!
Trekt latex handschoentjes aan en pakt een fles glijmiddel.
Heren, zegt ze, nu is de slet even van mij, jullie mogen kijken en zelf zorgen dat je hard en neuk klaar bent!
Slet, neem langzaam, maar veel poppers nu! Wat ik doe, lang maar rustig snuif ik aan de poppers, fist poppers. Extra strong!
Ik krijg golven van geiligheid door mij heen terwijl Lauren met haar vingers mijn kontje bewerkt! 2,3,4 vingers naar alle vingers erin en eruit!! Langzaam bouwt ze op en duwt ze door......de druk bouwt op, nog een keer poppers en dan glijdt haar hele handje naar binnen......even houdt ze haar hand stil om te laten wennen! Ik ben high van de X, G en poppers en zo vreselijk sletterig dat ik alles wil beleven nu met dit groepje!
Lauren gaat rustig op en neer met haar hand, steeds iets dieper....mijn gaatje rekt steeds verder op.....haar halve onderarm gaat naar binnen.....
De mannen kijken geil toe, trekkend en spelend met hun dikke bbc's.....
Lauren gebied Daniel over de sling op t bed te gaan staan met zijn pik recht voor mijn mond. Degene die bij Lauren zijn geweest weten hoe dat er uit ziet. Pijpen lukt me niet maar likken aan de eikel wel.....
Ondertussen duwt Lauren verder.....beetje sneller......ik wordt maximaal op gerekt en de bbc staan knalhard toe te kijken hoe deze slet diep gefist wordt door de meesteres!

duivelsgeil is het!
Omdat ik Daniel niet echt kan pijpen, teveel afleiding door wat Lauren doet, stapt hij van t bed af.
Lauren trekt langzaam haar hand terug en mijn reet staat helemaal open! Dan zet ze haar dikke strapon tegen mijn open gaatje......neem nog maar wat poppers sletje! Ik zal deze boys laten zien wat ik je geleerd heb! Ik doe wat ze zegt en snuif nog maar weer eens wat poppers......
Uber geil en gewillig ben ik, Lauren tussen mijn benen, blote tieten vooruit en kijkt mij diep in mijn ogen als ze de 30x8cm mega strapon tegen mijn sterretje zet, druk zet en deze naar binnen laat glijden.....in 1 keer geheel diep erin! Oef.......ik wordt maximaal opgerekt en diep geraakt! De bbc kijken t aan trekken aan hun dikke staven. Lauren pusht, neukt met lange halen en gilt het uit! Ik voel me de ultieme slet en wordt helemaal uitgewoond......

!
Onderstaande pik foto is van Vincent