WHEM Mrs Lili Rose, Erpe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, ze is al wat ouder, maar ach, dat is niet zo belangrijk. Er zijn best nog wel oudere kippen die héél lekker kunnen zijn. Helaas, een lekkere kip moet je daar in Erpe niet zoeken.
- ouder dan aangegeven : correct
- rommel kot : correct (ze doet ook 2dehands markten, dozen, kledij, meubels, verkleedpoppen, man, man, je kan er amper bewegen)
- weinig mogelijk : correct (schrap alle lekkere mogelijkheden in haar advertentie, dan heb je de waarheid beet)
- beloofde aan telefoon hoge hakjes aan te doen, daar aangekomen slofte mevrouw op oude sletsen met uitstekende tenen rond...
- Ze spreekt aanvaardbaar Nederlands, maar in het Frans gingen de dingen wel vlotter (ze is afkomstig van Wallonië).
- Lili : "leg je daar maar neer, dan beginnen we er aan" - Ik : "euh, momentje, kunnen we niet gewoon op een bed wat voluit gaan ?" - Antwoord : "ja nee, toch niet vandaag heb ik zus en zo en last en kramp en moeite en uitslag en ... whatever...
Ik heb de gewoonte om altijd eerst voor 30' te gaan, als dat meevalt, dan ga ik terug voor het meer langdurige werk (1h, 1,5h, enzo....) Helaas, zij zag dat duidelijk anders : bij 30' krijg je gewoon niks, als je degelijke service wil dan moet je minstens een uur nemen. Tja, iemand die voor 60 euro's NUL,NUL moeite wil doen, die doet dat evenmin voor 100 of meer. Bijgevolg ben ik nooit meer terug geweest.
De advertenties van Lili liegen er niet om : een (gold !) profiel voor "gewone" sex, een profiel voor (BD)SM, 27duizend foto's, altijd online, altijd beschikbaar. Een goede DVP heeft zulke profilering niet nodig.

Kort : Prijs/kwaliteit is gewoon ondermaats. Ze doet NIET wat ze aanbiedt. WEGBLIJVEN !!!

Wie heeft ervaring met dame die op redlichts adverteert met rollenspel in Mere ( ze geeft geen naam op ) maar heeft op de advertentie een 60 tal fotos staan , ze ontvangt voor erotische massages, prostaatmassage dokterspelletjes, plasseks, voetenfetisch, , crossdressing (lingerie beschikbaar), enz...
Ook voor bondage en soft SM ben je bij mij aan het goede adres.

Ik ben een dame, in de fleur van mijn leven, mooi en charmant, met de nodige rondingen.
Kom bij mij voor een leuk moment, ik ben bereikbaar van 10utot 22u, elke dag van de week (7/7)! Gelieve te bellen voor 22u voor een afspraak.
Dikke kusjes, ik wacht op u om al uw fantasieën waar te maken.

Vanaf 60 eur / half uur, 100 EUR / uur. Stuur me een SMS voor het adres.
Ik ontvang privé te Erpe-Mere, nabij Aalst, Wetteren en Ninove Gent lede
Nieuwe lingerie en schoenen beschikbaar (alle kleuren beschikbaar) Voor mannen vanaf 25jaar!

Lili Rose 10u tôt 22u

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan