Recensie Mrs Niki, Antwerpen, Verversrui 9 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

degrotebozewolf

Wandelaar
Forumpionier
94
30/06/21
125
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/mistress-niki.html
Totale kosten (in euro)
300
Na het bekijken van haar foto's op redlight.be besloot ik om een een kennismakingsessie te boeken met deze meesteres. Géén spijt van. Deze meesteres ik duidelijk zeer ervaren, en biedt een ruim skala van mogelijkheden in haar studio. ze heeft veel gereedschappen voor CBT, maar er is véél meer mogelijk. Ze spreekt goed Nederlands, en is een mooie vrouw om te zien. Volgende keer ga ik weer voor een uitgebreide anaalsessie. ze vond het prima als er recentie geplaatst zou worden.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Een bezoek aan meesteres Niki is een delicatesse voor elke gedreven Bdsm sub… ze is zeer goed in de diverse domeinen van de 'sport'. Zo heeft ze een ruim en fideel klienteel opgebouwd…
Voor een bezoek trek je best een mooie tijdspanne uit…
Ik spreek enkele dagen vooraf af en dan kunnen we rustig een stevige sessie hebben. Niki heeft dan een goed gestructureerde planning die ze voor mij a la carte heeft opgebouwd in haar hoofd. Geen dooie momenten, integendeel!
Eens binnen kan ik een douche nemen. Dan gaat het naar het bed en begint ze met een sessie cbt en nipple training. Van licht tot intens met e-stim die ze op opbouwt van soft tot de grens van wat je aankan… sinds kort ook met een krachtige zuigmachine waarmee ze je borsten, anus, ballen en penis maximaal groot maakt … vooral de sensatie door de e stim is op dat moment zeer intens…
Na deze eerste fase werd ik gepierced … naalden werden aangebracht in mijn tepels , penishuid, balzak. De aanwending van fijne acupunctuur naaldjes in combinatie met spuitnaalden verwekt andermaal intense sensaties, opnieuw wordt e-stim aangebracht om in extase te komen…
Een extraatje wordt het bij het inbrengen van sounds en een plug met e-stim…
In een derde fase begint Niki met dildo's en het strechen van de anus met haar vingers… als geoefende sub duurt het niet lang voor ze met haar volle hand de prostaat onder hoogspanning brengt en je meermaals laat komen…
Een topdame !

Terug
Bovenaan Onderaan