- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Soft SM
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/sm/ervaren-dominatrix-wilt-je-vernederen_8174828
- Totale kosten (in euro)
- €250 per uur. €100 voor elk opvolgend halfuur.
https://www.sexjobs.nl/sm/ervaren-dominatrix-wilt-je-vernederen_8174828
Ben vorig jaar voor het eerst vij Tessa geweest, moet je eerlijk vertellen, was meteen positief verrast.
Toen ik binnenkwam deed ze precies wat ik vroeg, dat was achter de deur staan en op het moment dat ik binnenliep, dat zij mij zou bespringen van achteren, schrok mezelf wezenloos( was mijn eigen keuze dus goed gedaan).
Tijdens de sessie doet ze alles wat ze beloofd.
En naast dat ze echt meedogenloos is, doet echt alles wat je maar wilt.
Houdt ze daarnaast wel haar menselijkheid en denkt aan jouw veiligheid.
Kan het iedereen aanraden deze beeldschone dame te bezoeken.
Eerlijk waar, vanaf het eerste moment dat ik.haar zag, ging mijn hartje sneller kloppen (heart throb).
Dus ja, ben verslaafd aan haar geraakt en blijf maar terugkomen.
Ben nog net niet verliefd (of stiekem een beetje wel
).
Dus mensen die van BDSM houden, zou ik zeker Mrs Tessa aanraden, prachtige dame met een hartje van goud, met een lekker kinky randje.
Ps: mochten hier dames zijn die een keertje mee willen om haar te aanschouwen en helpen mij te domineren (voor een vergoeding uiteraard) voel je welkom mij een pm te sturen.
Ben vorig jaar voor het eerst vij Tessa geweest, moet je eerlijk vertellen, was meteen positief verrast.
Toen ik binnenkwam deed ze precies wat ik vroeg, dat was achter de deur staan en op het moment dat ik binnenliep, dat zij mij zou bespringen van achteren, schrok mezelf wezenloos( was mijn eigen keuze dus goed gedaan).
Tijdens de sessie doet ze alles wat ze beloofd.
En naast dat ze echt meedogenloos is, doet echt alles wat je maar wilt.
Houdt ze daarnaast wel haar menselijkheid en denkt aan jouw veiligheid.
Kan het iedereen aanraden deze beeldschone dame te bezoeken.
Eerlijk waar, vanaf het eerste moment dat ik.haar zag, ging mijn hartje sneller kloppen (heart throb).
Dus ja, ben verslaafd aan haar geraakt en blijf maar terugkomen.
Ben nog net niet verliefd (of stiekem een beetje wel

Dus mensen die van BDSM houden, zou ik zeker Mrs Tessa aanraden, prachtige dame met een hartje van goud, met een lekker kinky randje.

Ps: mochten hier dames zijn die een keertje mee willen om haar te aanschouwen en helpen mij te domineren (voor een vergoeding uiteraard) voel je welkom mij een pm te sturen.