Recensie Mrs Tessa ( Cristal Privé)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Omnius

Newbie
4
28/06/23
2
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/sm/ervaren-dominatrix-wilt-je-vernederen_8174828
Totale kosten (in euro)
€250 per uur. €100 voor elk opvolgend halfuur.
https://www.sexjobs.nl/sm/ervaren-dominatrix-wilt-je-vernederen_8174828

Ben vorig jaar voor het eerst vij Tessa geweest, moet je eerlijk vertellen, was meteen positief verrast.
Toen ik binnenkwam deed ze precies wat ik vroeg, dat was achter de deur staan en op het moment dat ik binnenliep, dat zij mij zou bespringen van achteren, schrok mezelf wezenloos( was mijn eigen keuze dus goed gedaan).

Tijdens de sessie doet ze alles wat ze beloofd.
En naast dat ze echt meedogenloos is, doet echt alles wat je maar wilt.
Houdt ze daarnaast wel haar menselijkheid en denkt aan jouw veiligheid.

Kan het iedereen aanraden deze beeldschone dame te bezoeken.
Eerlijk waar, vanaf het eerste moment dat ik.haar zag, ging mijn hartje sneller kloppen (heart throb).
Dus ja, ben verslaafd aan haar geraakt en blijf maar terugkomen.
Ben nog net niet verliefd (of stiekem een beetje wel🙈).

Dus mensen die van BDSM houden, zou ik zeker Mrs Tessa aanraden, prachtige dame met een hartje van goud, met een lekker kinky randje.🥰


Ps: mochten hier dames zijn die een keertje mee willen om haar te aanschouwen en helpen mij te domineren (voor een vergoeding uiteraard) voel je welkom mij een pm te sturen.
 
Spannend om voor de eerste keer bij een meesteres langs te komen voor een sessie! Helaas kreeg ik bij Mrs. Tessa niet het idee dat mijn vraag naar duidelijkheid in begeleiding werd aangehoord en uitgelegd, dan alleen dat we de grenzen kunnen opzoeken en ze ervaring heeft met beginners.
Geen duidelijke uitleg om in mijn opzicht, mij op mijn gemak te stellen om die eerste stap te durven zetten.
En werd zowat verplicht om toch te komen nadat ik mij heb uitgesproken over mijn twijfel in begeleiding
Helaas heb ik hierdoor ook de afspraak niet door laten gaan.
Helaas ook geen foto's beschikbaar dus je moet het doen met de tekst die er staat.
Helaas geen passende match voor mij.
 
Ik ben inderdaad niet bij de dame in persoonlijk contact geweest. Dit contact is alleen via de mail geweest.
Persoonlijk dacht ik dat dit soort informatie ook nuttig zou zijn om te delen, want vertrouwen in de BDSM wereld is van cruciaal belang.
Het is inderdaad iemand die stroef is op de mail.
In het echt is ze goed in wat ze doet.
Alleen is ze wel van de extreme djngen vaak. En ziet soms de grens niet meer.

Wat voor mij prima was, alleen kwam ik er later achter dat zij ook stiekem mij en andere klanten filmt. Waar ik absoluut geen toestemming voor gegeven heb.
En als ik dan vraag ze te wissen, lacht ze en loopt ze weg.

Dus hele leuke tijd met haar gehad.

Alleen als je privacy je lief is, zou ik haar toch maar wel afraden...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan