Recensie Mrs. Tirza, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2015619-meesteres-tirza#overview
Totale kosten (in euro)
450,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was net voor de lockdown al eens bij deze toen nog beginnende Meesteres geweest dus nu maar weer eens een keertje als "opfrisser" een afspraak gemaakt.
Ja. ja wat als opfrisser bedoelt was van de vorige kinky sessie pakte heel anders uit.
Ik kwam aan bij de mij bekende studio en zag een oogverblindende Meesteres Tirza in vol ornaat in een werkelijk fantastische studio wat mij direct in de juiste stemming bracht.
De sessie begon op de gyno chair waardoor ze overal goed bijkon zoals ze dat zelf zei. Een van de hoogtepunten van de elkaar opvolgende martellingen was toch wel de parachute met spikes waarbij ze steeds zwaardere gewichten gebruikte om te kijken of mijn ballen dit konden hebben, bij 8 kilo had ik echt gevoel dat ik geen ballen meer over had. Ze weet het goed te doseren en op te bouwen zodat je het goed kunt volhouden, haar uitstraling en verbaal enthousiasme helpen hier zeker bij.

Het 2e uur gingen we over naar het meesteressen bed waar weer heel andere martelingen aan bod kwamen onder andere met de violet wand en de prikhandschoen die ze goed gedoseerd hun werk liet doen.
Ondertussen had ik al een zeer fraaie meesteressen troon zien staan die gebruikt wordt voor o.a. golden shower.
Als finale moest ik met mijn hoofd onderin de troon plaatsnemen, ik kreeg een watje met poppers en zag dat ze met haar mooie doosje op de troon kwam zitten.
De afstand was dusdanig dat ik nergens met mijn mond bij kon komen, ze beval mij mijn mond te openen en er kwam een fikste straal van haar gouden nectar direct in mijn mond het smaakte heerlijk en ik merkte dat een gevoel van opperste onderdanigheid zich van mij meester maakte.
Het gevoel was doordat ik redelijk gefixeerd lag zeer dwingend; ik had geen keuze, letterlijk slikken of stikken.
Aan het einde demonstreerde ze haar lenigheid door met haar lichaam iets te zakken waardoor ik met mijn tong wel goed bij haar begeerlijke doos kon en ze beval me het goed schoon te maken. Ondertussen trok ze mij zeer sensueel af op verschillende tempo's en toen ik het echt niet meer kon inhouden spoot ik tevreden al het zaad de ruimte in.

 
Laatst bewerkt:
Geprobeerd een sessie met haar te regelen, maar zo kortaf als zij is heb ik nog niet eerder meegemaakt, vergeleken met haar is Maarten van Rossem de geinponem van de tv.
Tevens doet ze dus niet wat er wel (ook in bovenstaande 1e bericht) vermeld staat, dus wat mij betreft is ze een waste of time.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan