Recensie Multimassage Haarlem Fa 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomHolland

Newbie
17
26/10/21
9
1
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Matige massage die te lang duurde. Dus heb ik maar omgedraaid en Fa gevraagd met te pijpen. Dit deed ze tegen een kleine vergoeding, 50 euro, met cim.
Niet goed genoeg om weer naar toe te gaan, wel lekker om even je te laten doorblazen
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
afgelopen week heb ik een prima massage van Fa ontvangen. Ik kwam voor een andere dame maar dit was een prima alternatie.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Laatst bij Fa geweest. Eigenlijk was ik op kantoor aan het werk maar moest er even tussenuit om de zinnen te verzetten. Fa vroeg of ze mijn prostaat ook moest doen. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Bij Mystique Thai Thai, waar ik meestal langs ga, zijn er niet veel dames die dat doen. Zelf raag ik daar eigenlijk nooit naar. Lekkere ervaring, weet nog niet hoe groot de kans op herhaling is.
 
Laatst bij Fa geweest. Eigenlijk was ik op kantoor aan het werk maar moest er even tussenuit om de zinnen te verzetten. Fa vroeg of ze mijn prostaat ook moest doen. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Bij Mystique Thai Thai, waar ik meestal langs ga, zijn er niet veel dames die dat doen. Zelf raag ik daar eigenlijk nooit naar. Lekkere ervaring, weet nog niet hoe groot de kans op herhaling is.
Bij Phuket city doen ze dat ook hoor ,Als je rug gemasseerd wordt en je doet jouw kont omhoog als ze aan jouw ballen zit ,gaat er meestal direct een vinger in.
En als je aangeeft dat je het lekker vindt wordt je als hp afgetrokken met een of meer vingers in jouw kont, wel met een condoom om haar vingers, en dat voor 70 euro een uur lang
 
Bij Phuket city doen ze dat ook hoor ,Als je rug gemasseerd wordt en je doet jouw kont omhoog als ze aan jouw ballen zit ,gaat er meestal direct een vinger in.
En als je aangeeft dat je het lekker vindt wordt je als hp afgetrokken met een of meer vingers in jouw kont, wel met een condoom om haar vingers, en dat voor 70 euro een uur lang
Zitten die in Nieuw Vennep? Heb daar geloof ik nog nooit iets over gelezen of foto's gezien.
 
Toch sta ik er altijd weer van te kijken hoe geil die kleine Thaise handjes een mannenpik weten te krijgen
Volgens mij leren ze als kind al van hun moeder hoe ze een man moeten verwennen.
De techniek van zo'n pikmassage beheersen ze geweldig en gaan dan subtiel over de eikel .
Ik probeer het spuiten meestal op te houden maar die meisjes zijn de baas, je komt gewoon ,of je nou wil of niet ,klaar
 
Ja. op een bedrijventerrein in Nieuw Vennep
Als het er erg rustig is krijg je soms 2 dames voor de prijs van een
Vrijdag na mijn werk even langsgereden. Onderweg naar huis. Je zal daar toch een stuk voor omrijden. terwijl ik richting de entree liep werd ik al opgewacht door een oudere dame en dito man. Nog even gevraagd tot hoe laat ze open waren en toen snel rechtsomkeer gemaakt. Zag er niet lekker uit.
 
Vrijdag na mijn werk even langsgereden. Onderweg naar huis. Je zal daar toch een stuk voor omrijden. terwijl ik richting de entree liep werd ik al opgewacht door een oudere dame en dito man. Nog even gevraagd tot hoe laat ze open waren en toen snel rechtsomkeer gemaakt. Zag er niet lekker uit.
De eigenaar met z,n vrouw
Het is daar echt wel in orde hoor en mag altijd wel uit een paar dametjes kiezen
Schone kamers met regendouche en airco.
Maar altijd op jouw gevoel blijven afgaan want als je met een negatief gevoel mee naar boven gaat wordt het vaak niets . Bij twijfel ,niet doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eigenaar met z,n vrouw
Het is daar echt wel in orde hoor en mag altijd wel uit een paar dametjes kiezen
Schone kamers met regendouche en airco.
Maar altijd op jouw gevoel blijven afgaan want als je met een negatief gevoel mee naar boven gaat wordt het vaak niets . Bij twijfel ,niet doen
Ah, dus dat was de gastvrouw… hoe zien de dames eruit? Niets over te vinden.
 
Vrijdag na mijn werk even langsgereden. Onderweg naar huis. Je zal daar toch een stuk voor omrijden. terwijl ik richting de entree liep werd ik al opgewacht door een oudere dame en dito man. Nog even gevraagd tot hoe laat ze open waren en toen snel rechtsomkeer gemaakt. Zag er niet lekker uit.
Is een goede Salon dat oud vrouwtje kan masseren hoor ik ga voor jongeren volgend keer haha moet ze alleen bij naam weten
 
Ik ben een aantal keer bij Multimassage in Haarlem geweest voor een Thai massage. Persoonlijk vind ik de massages middelmatig en HE niet bijzonder, meer plichtmatig. Ben een paar weken terug geweest en dat was wel het dieptepunt. Weet haar naam niet meer 100%, maar volgens mij was het ook Fa. Tijdens de massage bleef ze maar ouwehoeren over van alles en nog wat. Ik moest me vrij snel omdraaien en toen begon ze te zeuren over neuken voor extra geld. Hier had ik geen zin in. Uiteindelijk gaf ze er nog ongeïnspireerd een slinger aan. Voor mij dus geen Multimassage meer, maar waar kun je in Haarlem wel terecht voor een goede massage+? (Reactie graag via DM)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan