Recensie Myla, Bodegraven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevrijdend

Vaste klant
156
13/06/22
145
23
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-nl-myla-wilt-weer_8307187
Totale kosten (in euro)
70,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben Myla in Bodegraven geweest. Ik kwam voor een pijpdate.
Via whatsapp was een afspraak zo gemaakt. Zij gaf wel aan dat er veel aanloop was.

Het klopt zoals zij zichzelf heeft beschreven in haar advertentie.
Zij is een Nederlandse lange jonge meid van rond 23 jaar, en 1.80 met lang blond haar, en een cup D.
Pijpen deed zij zonder condoom en ik kon klaarkomen in haar mond. Zij slikte het niet door, dit was ook niet mijn vraag, en het staat ook niet in haar advertentie.

Het schoonmaken ging met doekjes.

Of Myla ook zoent weet ik niet. Want ik ging voor een pijpdate. Het zoenen staat ook niet specifiek in haar advertentie.
Myla is een leuke meid waar ik vaker wil afspreken. En dan waarschijnlijk haar andere optie.
 
Ik ben in het verleden een paar keer bij Myla geweest. Toen deed ze aan tongzoenen. Ik vind het een leuke en mooie meid. Ze heeft mooie ogen. En ook een mooi lichaam, niet superslank maar wel goed gevormd, De laatste keer dat ik haar heb gezien was op een gangbang. Ik was verbaasd toen ik haar advertentie vandaag weer zag. Toch weer eens langs gaan.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan