Recensie Myla, Zoetermeer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dennisn

Newbie
15
16/10/21
21
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/4617128-myla
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke jonge erg slanke Nederlandse meid met Indische roots. Bied een GFE experience en dit komt ze ook helemaal na, alles erop en eraan.
Hele fijne ervaring. Wel enorm prijzig dus herhalingsgevaar is vrij laag daardoor.
Ontvangt in een net appartement bij een winkelcentrum.
 
Ik ben twee keer naar Myla geweest. Ik vond het zeer geslaagde dates.
Myla is een heel aardig meisje en ziet er erg goed uit. Het type studentje waar je altijd naar op zoek bent.
Ze is heel sociaal en kan over van alles meepraten.
Ik werd verrast door het pijpen zonder condoom. Erg lekker. Ik hield het hier bijna niet meer vol.
Daarna goed geneukt. Ze is erg strak, dus het was heerlijk. Meerdere standjes gedaan.
Het leek net alsof ik beland was in een Tinder-date, zo goed is de Girlfriend Experience.

Communicatie verliep prima via de app. Locatie is tiptop in orde.
Zeker een blijvertje voor mij, hoewel de prijs aan de hoge kant is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook geweest, maar ben helaas niet zo positief over haar uiterlijk. De rest hierboven beschreven klopt wel.
Sex was GFE achtig en wat kan ze lekker pijpen... Lekker geneukt en klaargekomen in haar strakke poes. Tweede ronde was ook geen probleem.

Maar voor 300 euro verwachtte ik een lekker wijf, maar dat viel me nogal tegen. Haar uiterlijk deed me niet aan Indisch denken, maar eerder mediterraans, ik vond haar gezicht niet heel knap eerder gewoontjes, haar lichaam niet zoals de foto's in haar kinky profiel deed voorkomen.
 
Hé medewandelaars, ben in 2021 een keer geweest bij deze leuke dame. Moet zeggen erg aan de prijs maar. De seks is zeker redelijk. Foto's op kinky zijn denk ik niet van haar, of van langer geleden. Ik keek er wel vanop dat ze alles zonder deed en was daar niet van op de hoogte het overrompelde mij dus heb het laten gaan, maar toen ze ook tot het einde ging dacht ik wel gelijk aan dat ik mij ook moest laten teste natuurlijk, ze heeft mij daar voor ook vlink laten betalen, ik had er niet om gevraagd. Voor mij geen herhaling.
 
Hé medewandelaars, ben in 2021 een keer geweest bij deze leuke dame. Moet zeggen erg aan de prijs maar. De seks is zeker redelijk. Foto's op kinky zijn denk ik niet van haar, of van langer geleden. Ik keek er wel vanop dat ze alles zonder deed en was daar niet van op de hoogte het overrompelde mij dus heb het laten gaan, maar toen ze ook tot het einde ging dacht ik wel gelijk aan dat ik mij ook moest laten teste natuurlijk, ze heeft mij daar voor ook vlink laten betalen, ik had er niet om gevraagd. Voor mij geen herhaling.
Begrijp ik nou dat ze alles zonder deed, all the way, en je daarvoor moest bij betalen ?
 
Ja dat klopt en had er niet om gevraagd, sterker nog ik vind zonder toch ook risico's met zig meenemen en heb een week later dus ook laten teste, want je weet maar nooit, maar had een negatieven uitslag, was wel blij mee want ik kom nog wel hier en daar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan