WHEM Mylah, Lier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet zeker maar er is een draadje van deze dame dacht ik
zou niet echt iets speciaal zijn als ik me goed herinner
Niet zeker maar er is een draadje van deze dame dacht ik
zou niet echt iets speciaal zijn als ik me goed herinner
Dag Papel, leuke review dat je hier neerzet voor toekomstige klanten. Ik vroeg om af of je wat meer context kan geven over hetgeen wat je jezelf 'goed herinnerd'? Ik zou namelijk graag zelf eens bekijken of deze review terecht is en hierover in conversatie gaan, zo nodig mijn kant van het verhaal doen. :)

*Overigens raad ik iedereen aan dit forum niet blindelings te vertrouwen en reviews zonder context met een korreltje zout te nemen.


X
Schijnt enorm tegen te vallen en zeker aan die prijs.
Wat precies schijnt enorm tegen te vallen? Ik zou graag diepgaande details vernemen i.p.v. een korte beschrijving als dit. Als jij bijvoorbeeld iemand bent dat graag zonder condoom gepijpt wordt, dan begrijp ik dat het voor jou tegenvalt dat dit niet is wat ik aanbied. Maar in dit geval weet niemand waar het over gaat. Wat viel er tegen? Graag zou ik hier zélf op reageren ipv een doolhof van review zonder context. Bedankt :) x
Iemand die reeds ervaringen heeft met Mylah uit Lier?

Zou er wel graag eens mee afspreken maar zou eerst (eventuele) recensies of ervaringen willen afwachten vooraleer iets vast te leggen...

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lierke-plezierke.html
Hey Jay,

Indien je interesse hebt iets af te spreken. Stel ik voor me persoonlijk te contacteren. De meeste mensen komen hier enkel voor slechte reviews te plaatsen. Ik heb genoeg tevreden en vaste klanten die een afspraak zeker zouden aanbevelen! :)
 
Laatst bewerkt:
Hey Jay,

Indien je interesse hebt iets af te spreken. Stel ik voor me persoonlijk te contacteren. De meeste mensen komen hier enkel voor slechte reviews te plaatsen. Ik heb genoeg tevreden en vaste klanten die een afspraak zeker zouden aanbevelen! :)
Hoi Mylah,

Top dat je hier zelf op reageert. Je mag één dezer dagen, wanneer ik effe de tijd ervoor heb, wel een berichtje van me ontvangen. Nog steeds via het nummer in je add op Redlights?
 
Ik wou dat ik een leuke, positieve recensie zou kunnen schrijven, want deze dame stond al lang bij m'n favorieten, maar het is helaas anders gelopen...

Een tijd geleden ook via WhatsApp vlot contact gehad en een afspraak ingepland. Adres etc doorgekregen, waar ik op het afgesproken uur ook aankwam (enfin ja, iets vroeger).
Zoals gevraagd berichtje gestuurd voor het naar binnen gaan van de hal van de appartementsblok, en daar nooit een reactie op gekregen.
Leuk, daar als ne idioot in de hal staan ronddraaien terwijl de buren in en uitlopen, waarschijnlijk goed wetende waarom je daar staat. Heb daar 20min staan ronddraaien, voor niks.
Ook achteraf geen uitleg gehad ofzo, dus nog steeds geen idee wat er scheelde. Erg jammer eigenlijk, beetje basisbeleefdheid is niet te veel gevraagd imho.
 
Hi

Als "vaste" klant van Mylah mag ik zeggen dat ik haar een toppertje vind. Ze ontvangt steeds op een nette en verzorgde plek. Gratis parkeren en lekker anonieme buurt. Ze reageert vlot op WhatsApp en makkelijke een afspraak te maken.

Qua prijs is ze niet de goedkope maar dat vertaald zich in een toffe GFE en lekkere bed momenten.

Moet dringend terug een afspraak maken :cool:

Mijn Gedacht!
 
Laatst bewerkt:
Ik wou dat ik een leuke, positieve recensie zou kunnen schrijven, want deze dame stond al lang bij m'n favorieten, maar het is helaas anders gelopen...

Een tijd geleden ook via WhatsApp vlot contact gehad en een afspraak ingepland. Adres etc doorgekregen, waar ik op het afgesproken uur ook aankwam (enfin ja, iets vroeger).
Zoals gevraagd berichtje gestuurd voor het naar binnen gaan van de hal van de appartementsblok, en daar nooit een reactie op gekregen.
Leuk, daar als ne idioot in de hal staan ronddraaien terwijl de buren in en uitlopen, waarschijnlijk goed wetende waarom je daar staat. Heb daar 20min staan ronddraaien, voor niks.
Ook achteraf geen uitleg gehad ofzo, dus nog steeds geen idee wat er scheelde. Erg jammer eigenlijk, beetje basisbeleefdheid is niet te veel gevraagd imho.
Hey JanOniem,

Ik had bijna hetzelfde probleem met Mylah en haar vriendin, ik had toen een trio geboekt.
Eenmaal binnen in de blok/hal van het appartement is er niks gsm ontvangst meer.
Ik stond daar dus ook als een onnozele te draaien beneden in de hal.
Even terug naar buiten, gebeld naar Mylah en toen is haar vriendin in nachtkleding even naar beneden gekomen om mij de weg te tonen.
Ik veronderstel dus dat dit misschien het probleem geweest kan zijn.

Ik heb trouwens net een recensie over haar geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
Hey JanOniem,

Ik had bijna hetzelfde probleem met Mylah en haar vriendin, ik had toen een trio geboekt.
Eenmaal binnen in de blok/hal van het appartement is er niks gsm ontvangst meer.
Ik stond daar dus ook als een onnozele te draaien beneden in de hal.
Even terug naar buiten, gebeld naar Mylah en toen is haar vriendin in nachtkleding even naar beneden gekomen om mij de weg te tonen.
Ik veronderstel dus dat dit misschien het probleem geweest kan zijn.

Ik heb trouwens net een recensie over haar geplaatst.
dat van de slechte ontvangst in de hal klopt inderdaad, dat had ze ook laten weten en heb ik dan ook rekening mee gehouden: berichtje gestuurd voor ik de hal binnenginng en gewacht tot het afgeleverd was (2e vinkje bij het WhatsApp berichtje).

Dan een tijdje in de hal rond gehangen, ook even naar buiten terug waar ik 100% zeker ontvangst had etc, maar helaas...

Toen ik terug in de auto zat nog een berichtje gestuurd wat er scheelde, ook daar nooit antwoord op gehad (al stond het bericht geleverd en gelezen). Dus aan de slechte GSM ontvangst gaat het niet gelegegen hebben.
 
Hm, ze klinkt wel een kans waard, maar foto van jezelf sturen is me niet het idee van discreet en anoniem afspreken.
@Uniekje: Dit is ook de enige reden die me momenteel nog wat tegenhoud om een afspraakje te maken met Mylah. Zonder die verplichte foto was ik er zeker ook al langs geweest. Lijkt me een lieve meid te zijn, maar die foto sturen is momoteel nog een twijfelgeval 🤔 misschien ooit wel eens proberen 🥺
 
Laatst bewerkt:
Heb daar 20min staan ronddraaien, voor niks.
Ook achteraf geen uitleg gehad ofzo, dus nog steeds geen idee wat er scheelde. Erg jammer eigenlijk, beetje basisbeleefdheid is niet te veel gevraagd imho.
Heeft ze me ook eens gelapt. Afgesproken in een hotel in Lier waar ze nooit is komen opdagen, in het hotel wisten ze ook van niets. Van toen reageerde ze ook niet meer op Whatsapp, nooit meer iets van gehoord achteraf.
 
Mylah staat hoog op mijn verlanglijst om een bezoekje te brengen.
Is zij een aanrader?
Om hier even kort op te antwoorden.

Ik kan me zo direct geen jaartal voor de geest halen wanneer ik haar eens heb bezocht.
Ze was toen nog niet zolang bezig vermoed ik en ze werkte toen samen met een jeugdvriendin.

Mylah doet zeker haar best, ik zou het wel een GFE willen noemen toen.
Ondanks haar toen jonge leeftijd en haar beginnende stapjes in deze wereld stelde ze mij wel gerust.
Alles met condoom zonder uitzondering maar voor een jonge vlaamse meid wel een verstandige keuze.
Ik zou zeggen, probeer haar gewoon, haar diensten waren wat mij betreft zeker in orde.
Verwacht een gewoon vlaams meisje met een natuurlijk lichaam en geen fotomodel of fitnessbabe.
Ze is wel heel prijzig en zit zichzelf in de high class categorie waar ik niet echt mee akkoord ben.
Maar goed, het is vraag en aanbod. Als ze zichzelf aan die prijs kan blijven verkopen dan hoeft ze voor niemand te zakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan