Recensie Mylena marques 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilehond69

Newbie
21
06/10/21
7
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18-20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/first-time-melyna-the-queen-of-sin-and-lust.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ooit eens deze TS bezocht samen met Paula Hofmann. Omdat dit toch wel de 2 grootste spuiters zijn, geil ik op.

Maar dit gaat over melyna. Ze ziet er uit zoals op de foto's borsten zijn goed gelukt. Paal is een redelijk formaat je voelt hem goed. Maar ze laat zich even gewillig neuken.
Ik denk dat ze GFE ook wel doet maar daar zoek ik niet naar.
De prijs was 200 voor een uur seks met cum en na de 1ste keer mag je echt nog eens want vele TS werken je buiten.

Lange uithouding, ze kan klaarkomen op commando en wat een cumshot het is gigantisch veel, voor de liefhebbers gewoon gaan.
Ze verplaatst zich wel momenteel in Gent.
 
Laatst bewerkt:
Ooit eens deze TS bezocht samen met Paula Hofmann. Omdat dit toch wel de 2 grootste spuiters zijn, geil ik op.

Maar dit gaat over melyna. Ze ziet er uit zoals op de foto's borsten zijn goed gelukt. Paal is een redelijk formaat je voelt hem goed. Maar ze laat zich even gewillig neuken.
Ik denk dat ze GFE ook wel doet maar daar zoek ik niet naar.
De prijs was 200 voor een uur seks met cum en na de 1ste keer mag je echt nog eens want vele TS werken je buiten.

Lange uithouding, ze kan klaarkomen op commando en wat een cumshot het is gigantisch veel, voor de liefhebbers gewoon gaan.
Ze verplaatst zich wel momenteel in Gent.
ze staat toch onder privé ontvangst of komt ze bij de klant thuis??
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan