Recensie Mylene, Eindhoven, Baekelandplein 9 rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Nog een recensie waar ik nooit even voor heb gezeten om in te vullen. Is nog van het vorige jaar ook.

Was eigenlijk op zoek naar haar buurvrouw maar die was na middernacht er al niet meer. Mylene leek de knapste van het plein die nog beschikbaar was.

Hele aardige dame die hier al lang werkt. Absoluut geen haastwerk en nam even de tijd om te praten. Daarna op het bed plaatsgenomen waarbij ze rustig begin met pijpen. Af en toe iets dieper wat erg fijn was. Kon goed alles bereiken. Borsten, billen en kutje. Een vingertje over haar kontgaatje trok ze ook gewoon. Heb het ook niet verder gebracht dan dat.

Geen extra's mogelijk.

Neuken was gewoon prima. De sfeer was rustig en relaxed met haar. Ze heeft voor mij niet het knapste gezichtje, lichaam en borsten. Buurvrouw is in dat opzicht lekkerder. Maar wel iets afstandelijker. Mylene doet gewoon rustig mee.
 
ze is weer terug ,na bijna 2 maanden, ondertussen veel andere meiden geprobeerd ,wat ook lekker is toch weer naar binnen bij Mylene ,was niet veel van mijn smaak op het plein, heb ze 30 minuten laten pijpen met condoom daarna in twee positie geneukt klaar gekomen in doggy, het was weer een lekker bezoek zal er af en toe herhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan