Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog niet, nog een dag of 10.Is ze al terug ?
Haha thanksNog niet, nog een dag of 10.
Nog even ophouden![]()
5 februari is ze weer terug van vakantie.Is ze al terug ?
ben je wel een klant van haar? ,je heb nooit een revue over haar geschreven, alleen maar vragen wanneer ze terug komt, doet ze wat speciaals bij jou? ben wel nieuwsgierig.Is ze al terug ?
Ja klopt ben een klant van haar ik had der voor vertrek nog gesproken maar wist de exacte datum wanneer ze terug kwam niet meer maar wist wel ergens deze periode eind jan begin febben je wel een klant van haar? ,je heb nooit een revue over haar geschreven, alleen maar vragen wanneer ze terug komt, doet ze wat speciaals bij jou? ben wel nieuwsgierig.
borak
ik plaag je maar wat,het is wel niet de antwoord op mijn vraag,maar ja IEDEREEN IS VRIJ OM TE LEZEN OF TE SCHRIJVEN,maar het zou wel leuk voor anderen om jou ervaringen met haar te delen met ons.vast bedankt.Ja klopt ben een klant van haar ik had der voor vertrek nog gesproken maar wist de exacte datum wanneer ze terug kwam niet meer maar wist wel ergens deze periode eind jan begin feb