Recensie Myriam, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lollebolle

Vaste klant
109
03/12/21
199
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-trio-actie-75eur-half-uur.html
Totale kosten (in euro)
50€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had deze nieuwe dame gezien op de site en aangezien ze nooit lang blijven toch een bezoekje gepland.
Eens toegekomen , het was er druk , wss door een aantal nieuwe dames, hopsakee naar boven met voor mijn neus een prachtig kontje 😂.
Eens op de kamer drie zoenen , formeel , en een eerste kennismaking. Deze halfbloed Marokkaanse en Spaanse meid mag gezien worden met haar 33 lentes op de teller.
Wat verkennend gezoen en al vlug op het bed beland .
Zij op haar buik met alleen haar string nog aan , maar wat een mooie kont heeft die meid.
Ik begon aan haar kuiten om zo naar boven te gaan , uitvoerig haar mooie kont zoenend via haar rug naar haar nek, slipje uitgedaan en haar dan dwingend om te draaien om vervolgens terug aan haar borsten te likken. Die stonden ietwat gevoelig maar aangezien ik het heel zachtjes aan deed liet ze het toch toe.
Al vlug naar beneden waar ik haar gevulde lippen van haar vagina kon bewonderen en meteen met mijn tong het speeltje begon te bewerken.
Al vlug kwam ze wat losser waarbij ze meer en meer genoot van het befspel.
Ik moest wel goed uit de verf komen want pas na een hele poos kwam ze hevig klaar waarbij ze haar benen stevig klemde rond mijn hoofd en haar lichaam hevig schokte met het bijhorend geluid. Ik duwde mijn hoofd naar voor en bleef likken waarbij ze smeekte om te stoppen maar me toch nog een poosje mijn gang liet gaan tot ze het echt niet meer kon houden. Ze bleef nog een tijdje natrillen en brabbelde in het voor mij onbekende Spaans wat woorden.
Goh toch weer tevreden dat ik er weer eentje had klaar gelikt 😛 👅
Ze stelde voor om me te pijpen maar ik sloeg het aanzoek af want ik wou deze schone goed neuken.
Al vlug bereed ze me maar het was voor mij niet HET standje om met deze dame te doen.
Gedraaid en na een paar tellen werd ze heviger en heviger , misschien toch wat fake , maar voor een man best heel opwindend en geil.
Ze riep :"harder " en sloeg op mijn kont terwijl ik heel hard haar kutje neukte en zij luidkeels me aanmoedigde.
Ik ging nog voor doggy ook gaan maar dat lukte helemaal niet meer want ik kon het niet meer houden en dropte het kwakje in het zakje.
Helaas geen tijd meer voor ronde twee want de dertig minuten zaten er al op.
Spijtig dat ik te weinig tijd had want ze is zeker een uurtje waard.
Spijtig dat ze daar vlug weg zijn.
Ze spreekt een klein beetje Frans, Engels en Nederlands.
 
Ik vraag me vooral af hoe jong of oud ze er nu uitziet en hoe slank ze nog is. Foto's, in het bijzonder geanonimiseerde Foto's op deze website, zijn niet altijd een goede leidraad.


Als iemand daar iets zou kunnen over zeggen.. ?
 
Waasmunster ligt kort tegen de Nederlandse grens. En inderdaad ik reis inderdaad niet meer naar daar af! En iemand uitmaken voor eikel omdat hij kwaliteit wil voor zijn duurverdiende centjes is van de pot gerukt!
Trouwens, nog steeds geen recentie van de bovengenoemde dame!
€50 voor half uur, dat is niks. Hetenteen je moet u schamen.
 
I took one for the team..
En het viel goed mee.
Myriam ziet er eind de dertig uit maar nog goed geconserveerd.
Ze zegt zelf (na enig nadenken) dat ze 34 is, dus zal mijn schatting van rond de 40 wel juist zijn.
Houding en attitude flink in orde.
Goede pzc.
Ze spreekt Frans en kan zich goed verstaanbaar maken.
Het is zijn 50 euro dik waard.
 
Laatst bewerkt:
I took one for the team..
En het viel goed mee.
Myriam ziet er eind de dertig uit maar nog goed geconserveerd.
Ze zegt zelf (na enig nadenken) dat ze 34 is, dus zal mijn schatting van rond de 40 wel juist zijn.
Houding en attitude flink in orde.
Goede pzc.
Ze spreekt Frans en kan zich goed verstaanbaar maken.
Het is zijn 50 euro dik waard.
Ik ga het er ook op wagen.😉
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nog eens terug geweest een paar weken geleden.
Deze keer had ze er blijkbaar geen zin in.
Het was allemaal nogal middelmatig, "afwerken".
Korte pzc.
Voor mij het geld niet meer waard.
2/5
 
Laatst bewerkt:
Myriam is terug. Iemand recent nog ervaring met haar? Afgaande op de laatste recensie van Lulleken toch niet zo een aanrader (of juist slechte dag?) of wel? Andere dames daar nu de moeite ? Liefst een dame die ook tongzoenen doet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-airco-op-de-kamers.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren even bij EA geweest, na de voorstelling gekozen voor Myriam (Eva & Laura niet gezien). Na een snelle douche de kamer op, eerst een beetje knuffelen en zoenen. Toen ze haar schoenen uit had was ze een pak kleiner, op het bed dan toch voorzichtig begonnen met tongzoenen (blijkbaar doet ze dat niet met iedereen, zei ze). Ze is inderdaad ook luidruchtig bij het strelen en beffen, ze heeft lekkere volle tieten en een heerlijk kontje. Ik had handen te kort toen ze op mij kwam zitten, geneukt in verschillende standjes (pmc & nmc) en ook blijven tongen tijdens de sex. .
Heb echt genoten van haar kunsten, ze was vriendelijk en lief. Na de sex was ze heel geïnteresseerd in mijn leven, getrouwd of niet, hoe oud ik ben, waar in België ik woon, welke job ik doe, enz. Zeker voor herhaling vatbaar alhoewel ik Eva & Laura ook eens wil zien. Myriam zei dat ze hier nog een lange tijd blijft.
 
Leuke dame lijkt ze me. Heb het nog nooit met een Marrokaanse gedaan. Jammer dat het ver weg is voor me.

Goede prijzen daar nog in Belgie. Half uur 60 euro is dat overal zo?
 
Leuke dame lijkt ze me. Heb het nog nooit met een Marrokaanse gedaan. Jammer dat het ver weg is voor me.

Goede prijzen daar nog in Belgie. Half uur 60 euro is dat overal zo?
Dat is zeker niet overal zo. Bij mijn weten is dit de enigste plaats in Oost Vlaanderen. Rond het Brusselse zijn er ook nog een paar.
Ik heb hier, bij EA, nog nooit een 'slechte' ervaring gehad.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
vandaag eens bijgeweest.
wel vriendelijke dame..'maar daar is het meeste dan wel mee gezegd.
pzc was normaal extra zei ze ….maar ze heeft het dan toch wel gedaan voor de volle 30 sec….de minuut erna was met condoom.
Zoenen wou ze ook niet…..
beffen liet ze wel toe….maar alleen heel zachtjes 🙄
Intiem kon alleen in de 3 bekendste standjes….andere standjes konden niet.

herhalingsgevaar Neeeeee 👎

ps.iemand ervaring met Estrella ? (diegene zonder bril)….…vond ik bij voorstelling wel een een knappe vriendelijke dame 🙂
 
vandaag eens bijgeweest.
wel vriendelijke dame..'maar daar is het meeste dan wel mee gezegd.
pzc was normaal extra zei ze ….maar ze heeft het dan toch wel gedaan voor de volle 30 sec….de minuut erna was met condoom.
Zoenen wou ze ook niet…..
beffen liet ze wel toe….maar alleen heel zachtjes 🙄
Intiem kon alleen in de 3 bekendste standjes….andere standjes konden niet.

herhalingsgevaar Neeeeee 👎

ps.iemand ervaring met Estrella ? (diegene zonder bril)….…vond ik bij voorstelling wel een een knappe vriendelijke dame 🙂
Oke merci, denk is bij Julie of Andrea te gaan dan.

Die Estrella ben ik al.bikgeweest. zie mijn recensie: https://www.girlsreview.nl/threads/estrella-dom-rep-emmanuelas-angels-waasmunster.18475/

Bespaar je de moeite en het geld dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan