Recensie Myriam, Pieter Vanderdoncktdoorgang 21 R 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Zaterdagavond nog eens gepasseerd met een broek vul goesting naar gent in de hoop myriam aan te treffen. Had het geluk mee want ze was er aanwezig. Rond 22 u 30 ze er gezien en ze was al aan het flirten naar me. Paar keer teken doen met haar hoofd dat ik mocht gasb en knipogen. Na mijn toerke te hebben gewandeld zat ze er nog steeds. Ballen stonden op ontploffen en ze had nieuwe heels aan. Ze stond er wel sexy mee en ze deed opnieuw teken om langs te gaan. Als zo'n knap ding dat paar keer doet dan twijfel he natuurlijk niet lang en ga je er natuurlijk naartoe. Ze tadte eens aan de kroonjuwelen en ze glimlachte en knipoogde . Ze zei me dat ze een middeltje wist om mij te helpen en ik mocht haar achtervolgen op de draaitrap. Mooi uitzicht op haar lekker kontje en ik pakte haar kontje goed vast. Ze kon het wel appreciëren want ze liet me begaan. Aan de deur van haar kamertje betaalde ik haar 50 euro en ik mocht haar 5 kussen geven. Profiteur zei ze al lachen en ze gaf me ook 3 zoenen. Daarna hielp ze mij met mijn kleren uit te doen en deed ik net hetzelfde van haar. Ik waste mijn geslachtsdelen aan de lavabo en mijn handen en ze knikte naar me dat ze dat leuk vond. Ze zat te wachten op mij in bed en ik bezichtig haar heel goed. Is maar zo dat je echt kan zien hoe knap dat meiske is en ik kreeg er direct een keiharde lul van. Ze vond het duidelijk leuk om te zien want ze begon er toch van te blozen. ?e deed teken met haar vingertje dat ik mocht komen en dan deed ze teken met haar hand dat ik mij op het bed mocht leggen. De adrenaline giert toch wel door je lichaam als je ze bezig ziet met die condoom via haar mond over je stijve lul te trekken en ondertussen mocht ik haar lekker kleine maar fijne borstjes likken en kussen. Zalig om dit te mogen doen en Erna begon ze aan haar handelsmerk. Pijpen. Tjonge jonge wat kan ze toch lekker pijpen en sabbelen aan die lul. Ondertussen mocht ik lekker strelen en spelen met haar zwarte lange sexy haar en ze genoot er ook van. Ondertussen zat ze alsmaar maar dieper en dieper met mijn lul in haar mond en was het echt geil om te zien hoe ze die naaf binnen draaide. Precies of ze was bezig met haar ijje aan het likken en eten. Zalig.🤪🤪🤪. Erna heb ik dan gevraagd of ze nog even wou doorgaan en ze knipoogde met volle overtuiging en ze was opnieuw vertrokken voor lange tijd. Erna mocht ik dan kiezen welk standje en ik koos voor doggy. Terwijl ik opnieuw bezig was met haar haar te bespelen en strelen kon ik goed van jetje geven en kon ik niet veel later het condoom vullen. Daarna tijdens het aankleden een leuke babbel met haar gehad en heb ik ze een dikke knuffel gegeven. Opnieuw topbeleving gehad met myriam.

Terug
Bovenaan Onderaan