- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Recent was ik op een zaterdagmiddag na een topbezoek nog toe aan een 2e ronde.
Eind van de middag teruggekomen in de Geleen en zag bij 128 k3 een dame staan die ik nog nooit eerder gespot had.
Naam vergeten (klonk alla Sofia), een roemeense dame, schatting eind 30, lang zwart haar, cup-c natural en ze droeg een zwarte lerenbroek.
Afgeproken pijpen en oliemassage a 50 euro.
Eenmaal binnen een vrij kleine kamer, echt een basic peeskamertje.
Uitgekleed, ze gaf aan dat ik op bed kon gaan liggen (geen voorspel), ze trok even tot ie hard was, condoom erom en pijpbeurt begon (ik liggend, zij staand).
Pijpbeurt was op zich goed, maar wel eentonig. Mocht haar wel overal betasten.
De daarop volgende oliemassage was onverwacht goed. Ze ontblootte haar borsten, ging op mij zetten en begon met olie mijn paal af te trekken. Dit was qua handwerk het topniveau, wist niet wat er gebeurde. Ik schreeuwde het uit en spoot tot het plafond. Het enige wat deze dame deed was lachen.
Een iets oudere mysterieuze roemeense dame van weinig woorden, een stralende glimlach en je krijgt de service die je mag verwachten in de Geleen voor 50 euro.
Eind van de middag teruggekomen in de Geleen en zag bij 128 k3 een dame staan die ik nog nooit eerder gespot had.
Naam vergeten (klonk alla Sofia), een roemeense dame, schatting eind 30, lang zwart haar, cup-c natural en ze droeg een zwarte lerenbroek.
Afgeproken pijpen en oliemassage a 50 euro.
Eenmaal binnen een vrij kleine kamer, echt een basic peeskamertje.
Uitgekleed, ze gaf aan dat ik op bed kon gaan liggen (geen voorspel), ze trok even tot ie hard was, condoom erom en pijpbeurt begon (ik liggend, zij staand).
Pijpbeurt was op zich goed, maar wel eentonig. Mocht haar wel overal betasten.
De daarop volgende oliemassage was onverwacht goed. Ze ontblootte haar borsten, ging op mij zetten en begon met olie mijn paal af te trekken. Dit was qua handwerk het topniveau, wist niet wat er gebeurde. Ik schreeuwde het uit en spoot tot het plafond. Het enige wat deze dame deed was lachen.
Een iets oudere mysterieuze roemeense dame van weinig woorden, een stralende glimlach en je krijgt de service die je mag verwachten in de Geleen voor 50 euro.