Recensie Nada star/Nadya, Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilebok

Vaste klant
105
06/08/21
220
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/nada-star.html
Onlangs bij Nadya geweest. Ze is in het echt wel ouder dan op de foto's. Buikje, smalle taille, brede heupen, mooie blanke huid. Voor mij een lekkere vrouw en ook leuk dat ze vrij groot is. Binnengekomen, betaald, douche ( alleen ) en dan rechtstaand mekaar wat verkend. tongzoenen, bh uit, slipje uit. Ze speelde zacht met mijn fluit en ballen en ik verwende haar poes. Daardoor kwam er spontaan wat leven in mijn ouweheer. Gebeurd niet altijd. Ze ging op de knieën om me gulzig te pijpen, dan bed op. Nog wat pijpen en dan vroeg ik om condoom aan te trekken. Ging vlotjes. Ze kwam op mij zitten en ik vroeg om het rustig aan te doen. We hebben zo een tijdje beiden lekker van elkaar genoten. Ze is echt wel geil ( ofwel speelt ze het goed ). Ondertussen kussen , borsten strelen, tepels likken en zuigen. Dan missio en tenslotte doggy. Uiteindelijk zo klaargekomen, maar ik mocht gerust blijven doorgaan. We stopte pas toen ik zelf haar liefdesgrot verliet. Op mijn rug dan wat uitgerust waarna ze naast me kwam zitten. ik mocht weer met mijn hand haar poesje verwennen en ze heeft nog zacht met mijn fluit en ballen gespeeld. Een vrouw die tijd voor je neemt en je als klant respecteert. Heel erg van genoten.

 
Onlangs bij Nadya geweest. Ze is in het echt wel ouder dan op de foto's. Buikje, smalle taille, brede heupen, mooie blanke huid. Voor mij een lekkere vrouw en ook leuk dat ze vrij groot is. Binnengekomen, betaald, douche ( alleen ) en dan rechtstaand mekaar wat verkend. tongzoenen, bh uit, slipje uit. Ze speelde zacht met mijn fluit en ballen en ik verwende haar poes. Daardoor kwam er spontaan wat leven in mijn ouweheer. Gebeurd niet altijd. Ze ging op de knieën om me gulzig te pijpen, dan bed op. Nog wat pijpen en dan vroeg ik om condoom aan te trekken. Ging vlotjes. Ze kwam op mij zitten en ik vroeg om het rustig aan te doen. We hebben zo een tijdje beiden lekker van elkaar genoten. Ze is echt wel geil ( ofwel speelt ze het goed ). Ondertussen kussen , borsten strelen, tepels likken en zuigen. Dan missio en tenslotte doggy. Uiteindelijk zo klaargekomen, maar ik mocht gerust blijven doorgaan. We stopte pas toen ik zelf haar liefdesgrot verliet. Op mijn rug dan wat uitgerust waarna ze naast me kwam zitten. ik mocht weer met mijn hand haar poesje verwennen en ze heeft nog zacht met mijn fluit en ballen gespeeld. Een vrouw die tijd voor je neemt en je als klant respecteert. Heel erg van genoten.

Ontvangt deze dame.in het centrum van Leuven? Straat? ... Ik zou ze morgen willen bezoeken, maar ik vrees dat het druk gaat zijn in de stad (wielerwedstrijd).
Bedankt voor de info!
 
Deze week terug bij haar geweest. Adverteert nu onder Nadin Star. Dame in de dertig, maar geniet van de seks ( ofwel kan ze heel goed acteren, wat ik niet denk).
Aangekomen, betaald, uitkleden en dan begint rechtstaand de intimitet. Voor de eerste keer haar op bed lekker gebeft, ze hijgde en na enige tijd begon ze zichzelf te vingeren. Ben haar dan beginnen kussen, waarbij ze met haar vrije hand mij aftrok. Dan korte pijpbeurt en actie. Ze heeft me lang bereden, dan missio en tenslotte doggy. Na klaarkomen, blijven verder doorgaan waarbij zij haar klit bespeelde. Tenslotte fluit eruit en nog even nagepraat op bed.

Betaalde tijd 45 min of 120 euro.

Ontvangt nu minder discreet in Diestsestraat Leuven, maar ben na 19 u geweest. Code even vooraf vragen zodat je niet aan de deur moet wachten, maar op 15 sec binnen bent.
 
Ze is terug. Kan iemand aan dat telefoonnummer uit ?

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan