- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/nada-star.html
Onlangs bij Nadya geweest. Ze is in het echt wel ouder dan op de foto's. Buikje, smalle taille, brede heupen, mooie blanke huid. Voor mij een lekkere vrouw en ook leuk dat ze vrij groot is. Binnengekomen, betaald, douche ( alleen ) en dan rechtstaand mekaar wat verkend. tongzoenen, bh uit, slipje uit. Ze speelde zacht met mijn fluit en ballen en ik verwende haar poes. Daardoor kwam er spontaan wat leven in mijn ouweheer. Gebeurd niet altijd. Ze ging op de knieën om me gulzig te pijpen, dan bed op. Nog wat pijpen en dan vroeg ik om condoom aan te trekken. Ging vlotjes. Ze kwam op mij zitten en ik vroeg om het rustig aan te doen. We hebben zo een tijdje beiden lekker van elkaar genoten. Ze is echt wel geil ( ofwel speelt ze het goed ). Ondertussen kussen , borsten strelen, tepels likken en zuigen. Dan missio en tenslotte doggy. Uiteindelijk zo klaargekomen, maar ik mocht gerust blijven doorgaan. We stopte pas toen ik zelf haar liefdesgrot verliet. Op mijn rug dan wat uitgerust waarna ze naast me kwam zitten. ik mocht weer met mijn hand haar poesje verwennen en ze heeft nog zacht met mijn fluit en ballen gespeeld. Een vrouw die tijd voor je neemt en je als klant respecteert. Heel erg van genoten.
old.redlights.be

Nada Star
Hello , Darling!I am sexy blonde, completely natural, I love to anjoy sex, I also love to please my partner.The higher the sex , lower the