Recensie Nadia, Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

riccardo

Wandelaar
Forumpionier
60
03/07/21
14.193
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/6504878-nadia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag met deze dame een "date" gehad in een hotel centrum Eindhoven.
Met de dame vooraf via WA netjes besproken wat de mogelijkheden waren.
Ze gaf aan dat 1 uur met PZC en TZ 200 euro was, en 130 voor een half uur. Ik koos voor een uur.
Eenmaal op de kamer van het hotel was het fijn om te zien dat de foto's overeenkwamen met de dame op de kamer. Het is een mooie meid, met een lekker lichaam.
Wel was het jammer dat ze heel slecht Engels sprak, kun je niet echt een gesprek mee voeren.
Van wat ik begreep is dat ze dit werk pas net doet, en voorheen in Den Haag zat.

Tegen de tijd dat we begonnen waren, was er al 10 minuten verstreken, omdat de dame dame zich ook nog naar de badkamer begaf om op te frissen en om te kleden.
TZ deed ze niet, alleen kussen op de lippen. Zodra er een tong bijkwam trok ze haar hoofd terug. PZC was niet verkeerd maar ze ging helemaal niet diep. Deepthroat was 50 euro extra blijbaar🙄
Intiem in verschillende standjes was daarentegen wel goed.
Na een tijdje ging er een wekker af, en gaf ze aan dat het tijd was. Ik had al een gevoel dat het veel te kort was.
Maja, ze stond op en ging naar de badkamer.
Ik heb haar het tijdstip van haar bericht laten zien waarop ze uitleg gaf hoe ik op de kamer moest komen: ik had nog ruim een kwartier.
Na lang uitleggen begreep ze wat ik bedoelde, en stelde ze voor om het de volgende keer te compenseren.
Nou, voor mij sowieso geen volgende keer bij haar. Dit heb ik ook tegen haar gezegd.

Conclusie: een mooie meid met een goed lichaam maar slechte service. TMM
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan