Recensie Nadia Thai butterfly Kampenhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark123

Stamgast
333
10/01/22
115
2
Kort : weggegooid geld.

De dame is zeker 50 jaar oud terwijl ze op haar advertentie 36 jaar zou zijn. Lijkt dan ook totaal niet op de foto's waarmee ze zich aanprijst. Ze is eerder de overrijpe Milf.
Aanraken aan kleine hangborsten kon, poesje had ze liever niet. Oraal bij mij was 50€ extra en haar likken nog eens 30€ erbij.
Heb vriendelijk bedankt hiervoor waarop ze kwaad werd en ze voorstelde dat ik dan maar beter mezelf zou bevredigen als ik toch nog wou klaarkomen.Ongezien zoiets !
Eén advies : wegblijven want pure geldverkwisting
 
Ik dacht ook eens een voordeel te doen bij deze dame in het weekend.
De omschrijving is misleidend, relax voor 50€ maar daar is geen erotiek bij in tegenstelling tot de website.
De foto klopt maar is nu wel wat uitgezetter, ziet er nu idd wel wat anders uit. De massage was zacht en viel redelijk mee maar wou dan weer een half uur van maken voor 50€ ipv 1 uur.
Ik wou 1 uur, waarna ze me nogmaals probeerde een he aan te smeren voor 20€, wat een slechte deal, is wel geldzuchtig en koel.
Door mijn ervaring hier zal ik haar niet meer zien.
 
Heel goede massage. Wel voor een uur betaald en stond na 40 minuten weer buiten.
Da 's niet 'heel goed', da' s waardeloos! Zelfs al was de massage op zich 'heel goed' , ze hebben u in' t zak gezet Als iemand u oplicht/besteelt gaat ge toch niet positief zijn over hoe men het gedaan heeft? Vreemd om dan te verkondigen dat er iets goed aan was...
 
Er staat Duffel maar het is toch in Walem he?
Volgens de website is het Walem en dat is trouwens in de provincie Antwerpen en daar staat al een topic:


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan